اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
رییس حوزه هنری خوزستان از برگزاری جشنواره فیلم عمار از چهار تا شش بهمن 96 در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره می‌تواند پیوند عمیق‌تری میان مردم با سینما و رسانه ایجاد کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی با اشاره به برگزاری جشنواره عمار در استان گفت: به لطف خدا یکی دیگر از کارهای بسیار فاخر انقلابی ما در خوزستان کلید زده شد و با همکاری خوبی که بین حوزه هنری خوزستان و دبیرخانه جشنواره عمار در استان انجام شد این جشنواره را از چهار تا شش بهمن 96 در سینمای اکسین اهواز برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این که در کنار اکران فیلم‌ها، کارگاه‌های تخصصی در گالری اشراق حوزه هنری برگزار می‌شود افزود: قطعا نگاه حوزه هنری تعامل سازنده با تمام مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی بوده و مبنای ما هم‌افزایی است و دوست داریم نسبت به هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه کمک کنیم.

او با اشاره به این که جشنواره عمار از برنامه‌های خاص و مورد توجه مقام معظم رهبری است و در حوزه هنر ارزشی و انقلابی حرف‌های بسیار خوبی برای گفتن دارد اضافه کرد: این جشنواره، جشنواره‌ای مردمی است و مخاطب عام آن هم عموم مردم هستند.

طباطبایی با بیان این که این جشنواره به صورت رایگان برای مردم برگزار می‌شود و اگر هم هزینه‌هایی دارد از طرف مردم تامین خواهد شد تصریح کرد: دلسوزان انقلاب و دغدغه‌مندان حوزه هنری و انقلابی به این مساله توجه دارند و هزینه‌هایی هم اگر داشته باشد تامین می‌کنند.

وی بیان کرد: ما هم در حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی که تحت لوای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنیم و در حوزه فرهنگی و هنری قدم برمی‌داریم خود را موظف می‌دانیم در کنار دوستان جشنواره عمار باشیم.

طباطبایی با دعوت از عموم مردم به دیدن فیلم‌های خوب جشنواره عمار که در کل استان اکران خواهد شد ابراز امیدواری کرد: اتفاق خوب فرهنگی، هنری و ارزشی در این روزها در استان خوزستان رقم بخورد و مردم عزیز و فهیم ما در گوشه گوشه استان از این فرصت استفاده کرده و پیوند عمیق‌تری با سینما و رسانه پیدا کنند.

رییس حوزه هنری خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های وظیفه و رسالت ما این است که مردم را با سینماها ارتباط دهیم و پیوند بیشتری برای آنها ایجاد کنیم و نسل جوان و نسل نوی انقلاب را با ابزار رسانه و هنر انقلابی بیشتر آشنا کنیم و جشنواره عمار هم در حوزه رسالت خود این کار را انجام می‌دهد و ما هم در کنار دوستان انجام وظیفه می‌کنیم.

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار