اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
منصور کتانباف ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات اولیه و پاکیزگی محل سکونت و تردد شهروندان یازدهمین هفته اجرای طرح خدمت رسانی به محلات شهر اجرا شد.

وی افزود : به همین منظور مناطق هشتگانه شهرداری اهواز با بکارگیری کلیه ماشین آلات و نیروی انسانی خود روزهای پنجشنبه هر هفته اقدام به اجرای این طرح می کنند.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد : خدمات ارائه شده توسط  نیروهای شهرداری  در این طرح شامل بهسازی و بازپیرایی فضای سبز محلات ، گلکاری و خدمات باغبانی ، رفع نواقص و مشکلات در حوزه فضای سبز، بهسازی پارکها، ترمیم سیستم روشنایی پارکها، ترمیم سرویس های بهداشتی، کاشت نهال و رنگ آمیزی صندلی ها و سطل های زباله، شستشو، لایروبی، جمع آوری خاک و نخاله ، پاکسازی و تسطیح زمین های بایر، پاکسازی منهولها ، رفت و روب کلیه معابرداخلی، ورودی وخروجی شهرک، جمع آوری و حمل زباله های شهری، همسطح سازی درب منهول ها ، جمع اوری نخاله های ساختمانی، هرس درختان خیابانها، تسطیح زمینهای خاکی، پاکسازی آیلند های بلوار اصلی، شستشوی پیاده روها، درخت و درختچه ها، جداول و همچنین وسایل بازی در پارک  ها است.

کتانباف یادآور شد: مطابق طرح فوریتی و زمانبندی شده برای اجرای پاکسازی ها و خدمت رسانی به محلات شهر، این طرح در سطح شهر و با اولویت درخواست شهروندان صورت می گیرد.

وی با اشاره به محلاتی که این هفته تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، اظهار کرد: اجرای طرح خدمت رسانی ویژه این هفته در منطقه یک در محله پادادشهر، منطقه دو در خیابانهای لاله کیانشهر، منطقه۳ کوی فرهنگیان دو، منطقه 4  در شهرک الهیه، منطقه پنج محله بهداری جنوب و فرهنگیان، منطقه شش در کوی سلیم آباد، منطقه هفت در محله زیتون کارگری و منطقه هشت در شهرک شهید باهنر صورت گرفت.

کتانباف تصریح کرد: در اجرای این طرح مجموعه شهرداری اهواز در تلاش است ضمن ارتقا کیفیت محیط شهری،‌  آراستگی و نظافت شهری, ارائه خدمات مطلوبتر و همچنین حفظ سلامت عمومی، نشاط اجتماعی را در فضای عمومی سطح  مناطق به شهروندان هدیه دهد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار