اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
جلسه درآمدی شهرداری اهواز با حضور منصور ڪتانباف، فلسفی ريیس و بابا پور نائب رئیس شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به اینڪه درآمد حاصل از فیش های عوارض صرف امور عمرانی می شود، گفت: حدود330 هزار فیش عوارض نوسازی، بهای خدمات، پسماند و ڪسب پیشه در حال تولید و توزیع است و تاڪنون حدود 100هزار فیش با استفاده از ظرفیت داخلی نیروهای شهرداری توزیع شده است و امیدواریم در برنامه های آتی نیز از ظرفیت ادارات دیگر نظیر اداره پست بهره ببریم.
منصور ڪتانباف به برنامه زمان بندی این طرح اشاره و بیان ڪرد: طبق برنامه باید توزیع فیش ها تا 15 بهمن تمام می شد، ولی به دلیل مشڪلات اجرایی این امر محقق نشد، ولی همین قدر ڪه مجموعه شهرداری اهواز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری توانست پس از پنج سال وقفه، این فیش های انبوه را توزیع ڪند، گام خوبی برای سیستم است. انشالله با بررسی ها و پیگیری ها، معایب این طرح در سال های بعد برطرف شود.

شهردار اهواز به نحوه ی هزینه ی درآمدهای وصول شده اشاره ڪرد و افزود: براساس قانون، عوارض نوسازی باید در عمران شهری هزینه شود و قرار است طبق قانون این درآمد صرف پروژه های عمرانی شود و دخل و تصرف در این درآمد، برای غیر از ڪار عمرانی ممنوع است. 
وی افزود: طبق قانون، برای رسیدن به انضباط مالی هر عوارضی باید در محل مربوط به خود آن هزینه شود و اڪنون ڪه در حال توزیع و وصول فیش های انبوه هستیم، حتماً باید به این نڪته عمل ڪنیم. 

در ادامه جلسه رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به دیدارهای مردمی، مشڪلات موجود در حوزه های مختلف شهری را از زبان شهروندان بیان ڪردند و خواستار رسیدگی فوری به درخواستهای مردمی شدند. 

همچنین در این جلسه حموله مدیرکل پست استان با ارائه گزارشی از توانمندی های اداره ی پست، آمادگی خود را برای همڪاری با شهرداری اهواز اعلام ڪرد.

در این جلسه مقرر شد جلسات مشترڪ بین نمایندگان شهرداری و اداره پست برای استفاده از ظرفیتهای مشترڪ طرفین برگزار شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار