اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
سرپرست فرمانداری اهواز:
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: ملت ایران همیشه در برابر نفوذ دشمنان ایستادگی کرده و دفاع از دستاوردهای این انقلاب را وظیفه خود می داند.
نبی اله خون میرزایی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برآمده از بطن مردم با اهداف و دستاوردهای روشن و تعیین کننده ای است و هر جا که دشمنان قصد ضربه زدن به نظام را داشته باشند مردم اجازه کار را به آن ها نمی دهند.

سرپرست فرمانداری اهواز حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نشانه آگاهی و بصیرت آن ها قلمداد کرد و گفت: این انقلاب با خون شهیدان بسیاری شکل گرفت و در این راه سختی های بسیاری کشیدیم پس مردم هیچ گاه اجازه نمی دهند که بیگانگان به راحتی به آرمان های انقلاب اسلامی خدشه ای وارد کنند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان اسلام و مقاومت بیشتر جهانیان علیه استکبار شد افزود: بزرگترین پیام حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پایداری ملت همیشه در صحنه ایران در مسیر اسلام و انقلاب است.

خون میرزایی عنوان کرد: مردم خوزستان با حضور گسترده خود اعلام کردند که طرفدار نظام و رهبری و دولت هستند و چنانچه لازم باشد همانند هشت سال دفاع مقدس در جهت حفظ خاک خود خون و جان خود را فدا می کنند.

وی با بیان این که دشمنان همواره به دنبال نفوذ و ضربه زدن به کشور هستند تا مردم را از انقلاب نا امید کنند افزود: رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن حفظ وحدت است لذا ملت ما باید با نشان دادن وحدت در بین اقوام مختلف از تفرقه اندازی دشمنان جلوگیری کند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار