اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

شوشان – محسن بابادی : مدت مدیدی است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقتدرانه در صدر گروه لیگ 1 تکیه زده و با اختلاف امتیازی بی سابقه رفته رفته آماده صعود به لیگ برتر می شود. اما هرازچند گاهی مشاهده می شود که کادر فنی و بازیکنانش مورد کج سلیقگی و بی مهری عده ای تماشاگرنما و افرادی که از سمت و سوی مشخصی خط می گیرند قرار گرفته و مسائلی رخ می دهد که در شان مردم با فرهنگ و فوتبال دوست مسجدسلیمان نیست.

قبل از هر چیزی بگویم که در هر ورزشی، سرمربی این اختیار را داراست که با توجه به شناختی که از تیمش بدست آورده، آماده ترین نفرات از نظر جسمی، روحی و فنی را متناسب با شرایط هر بازی استفاده نماید.

نکته مهم تر اینجاست که آبرو، شرافت کاری و وجدان یک مربی برایش بسیار ارزشمند بوده، بازیکن بومی و غیربومی نزد وی ذره ای تفاوت نداشته و همچون پدر یک خانواده به تمامی بازیکنانش با دیدی یکسان می نگرد. آن هم مربی اخلاق مدار و ارزشمندی همچون محمود فکری جویباری که نه سابقه رفاقتی با وی داشته و نه اصلا ایشان را می شناسم. هواداران واقعی نفت مسجدسلیمان حال که تیم محبوبشان در آستانه کسب افتخاری بس بزرگ قرار گرفته، اگر حس کنند که عده ای فرصت طلب قصد بر هم زدن جو تیم و قرار دادن بازیکنان بومی در مقابل بازیکنان غیربومی و حتی سرمربی این تیم را دارند، ضمن شناسایی عوامل این کار طی برخوردی قاطع و تماما قانونی، پوزه تک تک آنها را به خاک مالانده و به هیچ وجه به احدالناسی اجازه نداده و نخواهند داد به تیم لطمه بزند و در یک چشم به هم زدن همگی آنها را رسوای دو عالم خواهند نمود. پس تا دیر نشده این صحبت ها را آویزه گوش نموده و اگر قلم پاهایشان برایشان ارزشمند است، پایشان را از گلیمشان فراتر نگذارده و بدانند که عواقب رفتارهایشان سنگین و خسارات ممکنه جبران ناپذیر خواهد بود. لذا سنجیده عمل نموده و حتی فکر تخطی از کوچکترین اصول هواداری را از ذهنشان بیرون کنند.

یادآوری کنم که تمامی بازیکنان همچون سربازی خبردار، فرمان بردار کادر و مسولین باشگاه بوده و همانگونه که تا کنون برای اعتلای نام MIS با جان و دل جنگیده اند، در ادامه این مسیر دشوار نیز لحظه ای فروگذار نخواهند کرد. از همین جا از بازیکنان باتجربه نفت این تقاضا را داریم که با تمام وجود در کنار بازیکنان و مربیان بوده و تجربه بالا و بزرگی خویش را تنها در جهت اتحاد و موفقیت تیم خرج نمایند. باز هم خاطرنشان کنم اینکه کدام بازیکن در زمین مسابقه حضور دارد به اندازه سر سوزنی مهم نیست. آنچه مهم است همدلی، یک رنگی و نتیجه گیری نهایی در پایان این فصل است. لذا از تمامی بازیکنان و هواداران دلسوز و واقعی این انتظار را داریم که همچون تمامی فصل جاری لحظه ای دست از حمایت بازیکنان و مربیان برنداشته و با شعارهای تفرقه انگیز و کانالیزه شده ای که تمرکز تیم را بر هم می زند شدیدا برخورد نموده تا عده ای معلوم الحال فرصت خودنمایی بیشتر را پیدا نکنند. اگر هم قرار باشد که از روی سکوها بازیکنان تشویق شوند، میبایست هیچ تفاوتی مابین بومی ها و غیر بومی ها قائل نشده و تنها به رنگ زرد پیراهن تیم توجه شود. چند دستگی و عدم همدلی به صلاح این تیم، فوتبال ریشه دار مسجدسلیمان و حتی خوزستان نبوده و همچون سمی مهلک در کمترین زمان ممکنه این تیم را از پای در خواهد آورد. بدون تردید تنها تفکرات محمود فکری و ساق پای بازیکنانش نمی توانند نفت را لیگ برتری کنند، بلکه این امر مهم اتحاد و تلاشی همه جانبه از جانب تمامی اهالی شهر را می طلبد. پس ای مردم غیور مسجدسلیمان به خود آمده، بانگ هیاری سر داده و همانگونه که چوقا و شلوار دبیت لباس متحدالشکل شماست، در حمایت از تیم محبوبتان نیز متحد و ثابت قدم بوده و به معنای واقعی یار دوازدهم تیم دیار آبا و اجدادی خویش باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار