اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

شوشان - علی اصغر دهپور : جنگ در خاکریزهای اول و میانی و آخر بشدت در حال جریان است.یک فاجعه تاریخی در اینجا در حال رخ دادن است، تاریخ برای این سهل انگاری  ما، در آینده ما را شرمگین خواهد کرد.نفس ها در تمام خطوط به شماره افتاده.جنگ در خوزستان تمام کنوانسیون های بین المللی را نقض کرده است.

در اینجا کودکان و سالخوردگان و زنان نیز از این جنگ در امان نیستند. در خاک ریزهای اول این کودکان و سالخوردگان هستند که در حال جنگ با هجوم لشکر سیاه مهاجمان هستند.نفس های به شماره افتاده ی کودکان اینجا که دیگر بالا نمی آید، بجای دستان آنان به نشانه تسلیم بالا آمده، ولی مهاجمان انگار نمی بینند.تمام خاک ریزهای اینجا توسط مهاجمان فتح شده است و مهاجمان از درزهای پنجره ها نیز بدرون اتاق های کودکان نیز رخنه کرده اند و جنگ در کناره تخت خوابهای کودکان در حال جریان است.خاکریزها هم اینجا برای در امان ماندن کمکی نمی کنند و در هجوم مهاجمان به یاری آنان می شتابند چون آنان خود را از تبار مهاجمان می دانند.

سال های سال است که رویاهای مردمی که زیر آسمانی از خاک فلق تا شفق نای نفس کشیدن را ندارند و کودکان تازه بدنیا آمده ی آنان معنی آسمان آبی و ستاره را نمی دانند، تصویری درستی از وجدان کسانی که در این جنگ آتش بس نمی نویسند  و با غارت آب، آتش بس را فرمان آتش جنگ میدهند به ما و آیندگان نشان نمی دهد.اینجا ما دینمان را به کشور ادا کردیم و برای خوشنودی مافیای آب نه با دست هایمان، بلکه با نفس های بالا نیامده ی خود با صدای خفه شده ی خود بدون بی سیم در میدان جنگ فریاد می زنیم.. اصفهان..یزد..کرمان..آتش بس اعلام کنید خوزستان تسلیم شده و برای تبعید ما به تهرانی ها بگویید کجا برویم تا خود عزیمت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار