اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
تفاهمنامه همکاری و مشارکت در توسعه میدان نفتی سوسنگرد میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت زاروبژ نفت روسیه به امضا رسید.
امروز 28بهمن ماه با حضور مدیران شرکت توسعه نفت و گاز گسترش ایرانیان (ایدرو اویل) و زاروبژ نفت روسیه  ( ZARUBEZHNEFT) تفاهمنامه همکاری و مشارکت در توسعه میدان نفتی سوسنگرد به امضا رسید. 
  
براساس این تفاهم نامه که به امضای مدیران شرکت توسعه نفت و گاز گسترش ایرانیان (ایدرو اویل) و زاروبژ نفت روسیه ( ZARUBEZHNEFT) رسید، قرار است کارگروه تخصصی مشترک تشکیل شود و در صورت توافق نهایی، دو شرکت جهت مذاکره و اخذ قرارداد توسعه با شرکت ملی نفت ایران اقدام کنند . 
  
پس از امضاء تفاهمنامه مطالعه توسعه میدان نفتی سوسنگرد با مشارکت شرکت ملی نفت ایران و اخذ اطلاعات فنی، مطالعات بالادستی میدان توسط کارشناسان ایدرو اویل و شرکت HOT ENG اتریش به عنوان مشاور در تهیه MDP توسعه میدان در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
  
با اقدامات صورت گرفته تاکنون در رابطه با میدان نفتی سوسنگرد، پیش بینی می‌شود در اوایل اسفندماه امسال پیشنهاد فنی توسعه میدان این میدان نفتی از سوی ایدرو اویل به شرکت ملی نفت ایران ارائه شود . 
  
برآورد اولیه میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز در میدان نفتی سوسنگرد ۹۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. 
  
میدان نفتی سوسنگرد در ۴۵ کیلومتری شهر اهواز و جزء میادین اکتشافی جدید است که بر اساس برآوردهای اولیه توان تولید حدود ۳۰ هزار بشکه در روز در دو فاز توسعه را خواهد داشت .


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار