اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
لیگ برتر فوتبال خوزستان
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان دو تیم مدعی جنوب سوسنگرد و استقلال نوین ماهشهر رقبای خود را شکست دادند تا به همراه پرسپولیس نوین میانرود دزفول در کورس قهرمانی باقی بمانند.
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید در این هفته دو تیم مدعی جنوب سوسنگرد و استقلال نوین بندر ماهشهر رقبای خود را شکست دادند تا به همراه پرسپولیس نوین میانرود دزفول در کورس قهرمانی باقی بمانند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته جنوب سوسنگرد موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند شد. شاگردان احمد جلالی در خانه میزبان تیم صدر جدولی پرسپولیس نوین میانرود بود و درحالی‌که قرمز پوشان دزفولی از دقیقه 55 با یک یار کمتر به کار خود ادامه می‌داد موفق شدند این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند. پرسپولیسی‌ها با قبول این شکست با 57 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند تا در سه هفته به پایان مسابقات جدال بسیار سختی با تیم‌های اول و دوم داشته باشند. جنوبی‌ها نیز با 55 امتیاز به یک قدمی صدر جدول رسیدند و حضور خود در جمع مدعیان قهرمانی را حفظ کردند.

دیگر تیم مدعی، استقلال نوین ماهشهر در یک بازی حساس موفق به شکست تیم پرسپولیس ویس شد. این بازی در استادیوم شهدای ویس برگزار شد که در این میان آبی پوشان ماهشهری با اثبات شایستگی‌های خود موفق به برتری در این دیدار شدند و با دو گل اسماعیل آلبو عبادی به پیروزی رسیدند تا با 53 امتیاز با تصاحب رده سوم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان نزدیک شوند.

در سایر مسابقات هفته ببست و هفتم لیگ برتر فوتبال خوزستان پرسپولیس شوش دو بر صفر رخش اروند آبادان را شکست داد. شهرداری بندر امام با سه گل از سد استقلال ویس گذشت.

همچنین تیم آنزان نوین ایذه، دو بر یک امید اندیشه شوشتر را از پیش رو برداشت، شاهین شهر امام دزفول چهار بر دو بهمئی رامهرمز را مغلوب کرد، آبی پوشان حمیدیه با چهار گل از سد شهباز شادگان ته جدولی گذشت و در تنها دیداری که به تساوی انجامید جدال استقلال مسجدسلیمان با ایرانمهر خرمشهر با نتیجه یک بر یک خاتمه پذیرفت.

با پایان یافتن هفته بیست و هفتم، لیگ برتر فوتبال خوزستان تیم پرسپولیس نوین میانرود با 57 امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرده و تیم‌های جنوب سوسنگرد و استقلال نوین ماهشهر هم به ترتیب با 55 و 53 امتیاز دوم و سوم هستند که در سه هفته به پایان مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی از شانس بیشتری برخوردار هستند. در انتهای جدول نیز جدال رخش اروند آبادان، استقلال مسجدسلیمان، امید اندیشه شوشتر، استقلال ویس و شهباز شادگان برای بقا دیدنی است. در رقابت‌های لیگ فوتبال خوزستان 16 تیم شرکت دارند.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار