اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

شوشان – عباس چهرازی : دیروز برای انجام کاری مرتبط با حوزه ی [...] و  [...] گذرم به کوی پردیس و محل آن اداره افتاد. در ورودی ساختمان آن اداره ی نوساز چیزی که جلب توجه می کرد تردد و تعدد مراجعه کنندگان و ارباب رجوع بود که بدلیل هم زمانی با  زمان ادای نماز و صرف نهار بر تعداد آنها اضافه می شد. در ورودی ساختمان آن اداره و طبقه ی اول آن ساختمان بدلیل بوی نامطبوع و مشمئز کننده ی فاضلاب از محل سرویس بهداشتی، توقف و به صف انتظار ایستادن کاری بس صعب و دشوار بود از این رو پس از مراجعه به قسمت های مختلف آن اداره و در میان گذاشتن این موضوع مجبور به رفتن به سمت رییس اداره شدم. رییس اداره که شخصی جوان و به ظاهر از مدیران دهه شصتی بود پس از استماع صحبت های بنده ی مراجعه کننده خواهان طرح موضوع پیش رییس جمهور شد و از بنده ی مراجعه کننده ی کار اداری خواست که موضوع بوی نامطبوع ساختمان اداری که وی رییسش می باشد را با آقای حسن روحانی طرح کنم و البته موضوع مایع دستشویی را هم که وی و همکارانش از جیب خودشان تهیه می کنند را طرح بکنم.

بنده ی متحیر پس از برخورد قاطعانه و مدبرانه ی آقای رییس تنها ذهنم به این قد داد که بنویسم و بفرستم برای رسانه ها شاید که کارگر افتد و گره ی فاضلاب ساختمان اداری سازمان ثبت اسناد و ثبت شرکتها حل شود.

نوشتم و فرستادم و افسرده در این خیال سرگردانم که آیا اگر یک سرمایه گذار هم وطن و نه الزاما خارجی و فرنگی بخواهد  [...] در این شهر  [...] کند مجبور به مراجعه به این سازمان است و پس از استشمام آن بوی و زیارت ریسس  [...] و مدیریت آن اداره پیش خود چه تصمیمی می گیرد؟

و  البته متمم این فسردگی، تامل در ربط رییس قوه ی اجرایی با سازمانی زیر نظر قوه ی قضایی می باشد.

 

توضیح شوشان : جناب چهرازی از دلسوزان خوزستان و نخبگان می باشند که حتماً نوشته ایشان از روی دغدغه و احساس مسئولیت اجتماعی است لیکن با ایشان مشورت کردیم و نام شرکت را برای رعایت حقوق آنان در نوشته به شکل [...] آوردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار