اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
حاشیه نشست اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه منطقه آزاد اروند با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛
آبادان - شوشان ؛ رضا قصوری ( هنرمند آبادانی ) در مقابل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت :بر خلاف دیگران به داشتن چنین مدیر کلی افتخار می کنم.
شوشان آبادان ؛ روز جمعه ( 19 اسفندماه ) منطقه آزاد اروند میزبان دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و نشست با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه های این منطقه یکی از برنامه های وزیر که این نشست در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

در ابتدا همایون قنواتی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ضمن خوشامد گویی به دکتر صالحی ، بااشاره به امکانات و تسهیلات منطقه آزاد ، از ایشان خواست تا نشست هایی با فعالان اقتصادی و فرهنگی ، سرمایه گزاران صنعت سینما ، موسیقی ، چاپ و تبلیغ و… در این منطقه برگزار شود تا کسب و کار هنری و فرهنگی این منطقه رونق پیدا کند.

در این نشست که 3 ساعت به طول انجامید تعدادی زیادی از حاضران بعنوان نمایندگان فعالین فرهنگی و هنری و رسانه ای این منطقه از دغدغه ها ومشکلات صنفی خود گفتند.

عده ایی از این نمایندگان فعالین عرصه های فرهنگی ، هنری و رسانه ایی از عملکرد خوب و بسیار مناسب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفتند و عده ایی دیگر از عملکرد ضعیف ایشان بیان کردند.

عده ایی نیز به تنش در این نشست پرداختند و حمایت کنندگان عملکرد خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند را سوگلی ها خطاب می کردند که این نیز برازنده یک هنر مند و هنر دوست نبوده و نخواهد بود.

عده ایی از حاضران در این نشست پر از حاشیه نیز سکوت اختیار کردند و فقط نظاره گر بودند به حرف ها و بی احترامی هایی که از سوی مخالفین مدیرکل زده می شد.

*** سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست پر حاشیه با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه های منطقه آزاد اروند

وزیر ارشاد ضمن ابراز خوشحالی از صحبت های افراد مختلف گفت : از دریچه های بیشتری توانستم موضوع را ببینیم. جشنواره ها حتما باید با شفافیت اجرا و هزینه ها با طی مسیر قانونی خرج شوند و هیچ توافق و مصوبه ای نباید پشت دربهای بسته باشد. بطور جد بدنبال بیمه کردن هنرمندان هستیم . پیگیر صندوق اعتباری هنرمندان برای اصحاب رسانه خواهیم بود. حتما تلاش میکنیم از تاتر فتح خرمشهر حمایت کنیم و برای دغدغه های هنرمندان احترام خاصی قائل هستم.

*** به داشتن چنین مدیر کلی افتخار می کنم

گفتنی است پس از پایان سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد رضا غصوری یکی از هنرمندان این منطقه پیش از خروج وزیر از سالن محل برگزاری نشست در مقابل ایشان به دفاع از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت و گفت : من یک هنرمند هستم و تا کنون نه چیزی از منطقه آزاد اروند دریافت کردم ، نه کاری انجام دادم و نه اینکه سوگلی کسی هستم.

وی افزود : من بعنوان یک هنرمند واقعا به داشتن چنین مدیر کلی که بی وقفه در تلاش است برای بهبود شرایط فرهنگی و هنری این منطقه افتخار می کنم و بر خلاف دیگران که ایشان را مورد هدف قرار دادند.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار