اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
سخایی مدیر عامل باشگاه بهمئی رامهرمز:
سخایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بهمئی رامهرمزگفت: تمام تلاش خود را برای بدست آوردن رتبه های بالای جدول لیگ برتر خوزستان بکار خواهیم گرفت.
به گزارش شوشان ـ محمدرضا سخایی عصر دوشنبه در حاشیه مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال بهمئی رامهرمز مقابل تیم فوتبال خوزستان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال خوزستان گفت:تیم بهمئی رامهرمز هم اکنون با انجام 29 بازی،6 برد،11مساوی و سیزده باخت و کسب 28 امتیاز در مکان یازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان قرار دارد.

سخایی خاطر نشان کرد: در بازی های آینده تلاش می کنیم با جمع آوری حداکثر امتیازات، این تیم را به رتبه های بالای لیگ برتر استان خوزستان جدول ببریم.

وی رمز موفقیت این تیم در این سال ها را داشتن بازیکنان خوب، تمرینات مداوم و همدلی اعضای این تیم از کادرمدیریت،سرپرستی،مربیان،تدارکات، بازیکنان و هواداران این تیم عنوان کرد.

مدیر عامل باشگاه بهمئی رامهرمز با اشاره به شکست این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم در این روزها آماده نیست و بهمئی رامهرمز با عدم آمادگی کامل مقابل این تیم فولاد خوزستان حاضر شد، ضمن اینکه ما در مقابل یک تیم لیگ برتری کشورکه برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد، بازی کردیم. 

تیم فولاد خوزستان بعدازظهر دوشنبه در یک مسابقه تدارکاتی در اهواز میزبان تیم بهمئی رامهرمز از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال خوزستان بود و در پایان 90 دقیقه موفق به کسب پیروزی پنج بر صفر شد.

نوید عاشوری، صابر حردانی، آرش افشین (پنالتی)، عبدالله ناصری و سید هیثم هاشمی‌زاده گل‌های تیم فولاد خوزستان در این مسابقه را مقابل تیم بهمئی رامهرمز به ثمر رساندند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار