اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
معاون صید و بنادر سازمان شیلات امروز (۲۵ فروردین‌ماه) امسال را پایان صید انواع ماهیان استخوانی اعلام کرد و از افزایش شش درصد صید این گونه آبزی خبر داد.
شاپور کاکولکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صید ماهیان استخوانی که تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری (امروز) تمدید شده بود، به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و با توجه به اینکه ممکن است ذخایر دریای خزر با مخاطراتی رو به رو شود و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی هر گونه تمدید صید ماهیان استخوانی دریای خزر را ممنوع کرده است، پایان فصل صید این گونه های آبزی در تاریخ مذکور اعلام می شود.

وی افزود: از همه اتحادیه ها و تعاونی های صیادی خواسته شده با یگان حفاظت سازمان شیلات همکاری لازم را انجام داده واجازه ندهند صیادان غیر مجاز در حوزه رودخانه ها که گونه های مهاجر در حال تخم ریزی وجود دارند، اقدام به صید کنند.

معاون صید و بنادر سازمان شیلات ادامه داد: فصل صید ماهیان استخوانی به پایان رسیده و پیش بینی می‌شود، میزان صید انواع ماهیان استخوانی که در آمار سال گذشته محاسبه می شود، ۱۲ هزار تن باشد که پنج تا شش درصد افزایش دارد.

کاکولکی با اشاره به ماهی سفید، انواع کپور، کفال و ... به عنوان انواع ماهیان استخوانی صید شده در دریای خزر، گفت: در این میان میزان صید در استان گیلان بدون تغییر و در استان مازندران با ۲۰ درصد افزایش همراه خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار