اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در بارندگی های سه روز گذشته به ۵۲ خانوار متشکل از ۲۲۰ نفر کمک رسانی شد.
علی خدادادی با اشاره به بارش باران های  شدید اخیر و آبگرفتگی منازل و وقوع سیلاب های کوچک در برخی شهرهای استان اظهار کرد: رامهرمز، مسجدسلیمان، باغملک، گتوند، لالی، هفتکل و اندیکا شهرهای آسیب دیده و متأثر از باران بودند.

وی افزود: در بارندگی های سه روز گذشته، ۵۲ خانوار متشکل از ۲۲۰ نفر متأثر شدند و هفت مورد آبگرفتگی معابر و منازل حادث شد که توسط امدادگران هلال احمر استان مورد رسیدگی قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به مناطق درگیر باران و خانوارهای سیل زده گفت:  مناطق درگیر به تفکیک خانوار، مسجدسلیمان(پنج خانوار) در منطقه گل گیر، باغملک(۳۲ خانوار) در مناطق منگار، سرگچ و پیروی، لالی(هفت خانوار عشایر کوچ رو) در بخش هتی، رامهرمز (سه خانوار) در جاده لورخانمی و حومه، هفتکل(پنج خانوار) در منطقه سرتیوک بودند.

وی اضافه کرد: در شهرستان گتوند در منطقه صالح شهر، ارزیابی توسط هلال احمر شهرستان انجام و کمک های معیشتی توسط امور عشایر ارائه شد.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در ریزش آوار یک باب منزل سنتی در یک زمین کشاورزی در مشراگه رامهرمز نیز دو نفر آسیب دیده و درمان سرپایی شدند.

خدادادی، درباره آمار اسکان اضطراری افراد نیز گفت: در پی بروز دو مورد طوفان در محور چلو - تاراز شهرستان اندیکا، ۱۴۵ نفر در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان اضطراری شدند.

وی بیان کرد: در منطقه گندمکار بخش صیدون باغملک نیز مفقودی ۱۵ گردشگر گزارش شد که در نهایت این افراد مسیر خودشان پیدا کرده و به سلامتی برگشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: توسط عوامل جمعیت هلال احمر باغملک چهار خودرو با ۱۶ سرنشین گرفتار در سیلاب در منطقه منگار شهرستان رهاسازی شدند.

خدادادی با اشاره به نیروها و تجهیزات امدادی به کار گیری شده هلال‌احمر در باران های اخیر گفت: ۱۶ تیم امداد و نجات، ۶۹ نفر نجات، هشت دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات و ۶ دستگاه خودروی پشتیبانی مجموعه امدادگران و تجهیزات به کارگرفته شده در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار