شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
مهندس ره انجام اگر اولین شهردار ابقا شده‌ی خوزستان در این روزهای حساس نباشد قطعا جزء اولین شهردارانی ست که موفقیت و عملکرد او باعث ابقایش در اولین روز کاری شورای جدید است .

این روزها تب و تاب عزل و نصب‌ها در شهرداری های کشور داغ است ، با شروع کار شورای چهارم و انتخابات هیئت رئیسه ی این نهاد مردمی رسما کار شوراها در شهر های کوچک و بزرگ کشور کلید خورد و در همان اولین جلسه اکثر شهرداران در استان خوزستان یا عزل شدند یا هنوز در موردشان تصمیم گیری نشده و یا موقتا به عنوان سرپرست انتخاب شدند .

اما در مورد شهر بیست هزار نفری و نفت خیز آغاجاری مهندس علیرضا ره انجام با توجه به مدت زمان اندکی که به عنوان شهردار این شهر مشغول فعالیت بود توانست با عملکرد خود و رضایت مندی شهروندان جایی برای اندیشه کردن شورای شهر نگذارد و در اولین جلسه ی این شورا با کسب آرای تمامی اعضا در سمت خود ابقا شود .

مهندس ره انجام اگر اولین شهردار ابقا شده‌ی خوزستان در این روزهای حساس نباشد قطعا جزء اولین شهردارانی ست که موفقیت و عملکرد او باعث ابقایش در اولین روز کاری شورای جدید است . ضمن اینکه تکلیف هیات رییسه‌ی شورای شهر آغاجاری نیز در همین جلسه معلوم و آقای حسین زیدانی به عنوان رییس و عبدالرسول شادمان به عنوان نایب رییس شورای چهارو این شهر انتخاب شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار