اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
وزیر بهداشت در افتتاح مجتمع فوق تخصصی قلب بیمارستان گلستان اهواز:
قاضی زاده هاشمی: امیدواریم صنایع مختلف که در ایجاد بیماری درخوزستان نقش دارند و همچنین به سرمایه اجتماعی نیاز دارند کمک نمایند تا بتوانیم آرزوهای خود برای استان را محقق نماییم.
به گزارش شوشان سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح مجتمع تخصیصی و فوق تخصصی قلب بیمارستان گلستان اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص جمع بندی سفر دو روزه خود به خوزستان گفت: افتخار داشتم برای چندمین بار به استان خوزستان در طول دولت یازدهم و دوازدهم سفر داشته باشم؛ خوشبختانه شرایط با قبل قابل قیاس نیست و از همه افرادی که تلاش کردند از جمله استاندار، مدیران استانی و مسئولین جهادی در علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی شهرهای آبادان، شوشتر، دزفول، بهبهان و همه همکاران صمیمانه تشکر می‌کنم.


وزیر بهداشت در مورد مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قلب بیمارستان گلستان اهواز توضیح داد: در بیمارستان گلستان مجموعه ای از خدمات پیشرفته جراحی قلب که در کشور کم نظیر است و به دست متخصصان بومی خوزستان انجام میشود ارائه خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی افزود: خوشبختانه مردم هم از این خدمات ابراز رضایت کردند که باعث خوشحالی ماست و توسعه خدمات موجب رضایت‌مندی مردم است البته هنوز خیلی کارها مانده است و آرزوهای زیادی برای این استان عزیز داریم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم صنایع مختلف که در ایجاد بیماری درخوزستان نقش دارند و همچنین به سرمایه اجتماعی نیاز دارند کمک نمایند تا بتوانیم آرزوهای خود برای استان را محقق نماییم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین آرزوهای ما برای خوزستان داشتن حداقل دو بیمارستان با تعداد تخت های ۵۰۰ به بالا است و امیدوارم انشاالله به برکت این ماه و ماه رمضان شاهد تصمیمات خوبی باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به توزیع متناسب امکانات و خدمات سلامت در مناطق مختلف استان اظهار کرد: یک ویژگی این سفر که به استان داشتم عدالت در دسترسی است و خدمات سلامت در سراسر استان ارائه می‌شود و امیدوارم بتوانیم آنطور که شایسته مردم خوزستان است که همه ما مدیون آن هستیم اقداماتی انجام دهیم که باعث رضایت مردم این استان شود.

وزیر بهداشت در مورد ارزیابی خود از عملکرد غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در زمینه سلامت توضیح داد: استاندار خوزستان شاید از مردمی‌ترین استانداران کشور و مدیری پرکار و پرتلاش و در عین حال حامی برنامه های دولت هستند و بخشی از زمان خود را که ۲۴ ساعته است به حوزه سلامت که بخشی از رفاه اجتماعی است و فکر می کنم مهمترین نیاز امروز کل کشور و مردم این استان است اختصاص می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی یاد آور شد: به سهم خودم به عنوان یک برادر از ایشان سپاسگزاری میکنم و مطمئن هستم که کارهای اساسی مانده است و در طول سه سال آینده شاهد خواهید بود که با همت و مدیریت ایشان و حمایتی که دولت و وزارت بهداشت باید بکند آثار ماندگاری در دوره مدیریت جناب آقای شریعتی و همکاران عزیز شاهد خواهیم بود.















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار