شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

شوشان / جاسم الهایی

فیلم های ماهواره ای جوانان ما را به تباهی کشانده است. فساد اخلاقی به صورت فراگیر جوانان ما را تحت تاثیر قرار داده است. اینترنت باعث گسترش فساد در میان جوانان شده است. جوانان ما دچار انحراف و فساد اخلاقی شده اند. مفاهیم فوق دیرزمانی است که به انحا و اشکال مختلف و بویژه از سوی برخی افراد ذی نفوذ و صاحب تریبون ، به خود افکار عمومی و خصوصی داده می شود و چنین القا می گردد که گویا نسل جوان امروز کشور یک نسل سوخته و از دست رفته است.

بدون تردید دست های ناکجای فراوانی از داخل و خارج کشور به کار افتاده اند تا جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشانند، ایمان دینی و باور عمیق آنان به ارزش های ناب اسلامی و انقلابی راست کنند و امید و انگیزه هایشان را برای شرکت در پیشرفت و آبادانی این آب و خاک پاک ، سلب نمایند.

بارها مشاهده شده است که افرادی از موضع به ظاهر دلسوزی و داشتن دغدغه خاطر برای آینده کشور، تصویری غیر واقعی از جوانان ارائه می دهند و آنها را افرادی بیگانه با انقلاب و آرمانهای بزرگ ملت ایران و گره خورده با مظاهر فرهنگ فاسد غربی معرفی می کنند.

این افراد به زعم خویش می کوشند تا فضای روانی و فکری جامعه را مهیای برخورد امنیتی و انتظامی با جوانان کنند.

در پیش گرفتن چنین رویکردی نسبت به جوانان رشید و فهیم ایران اسلامی ، نه تنها حاکی از یک جهت گیری انحرافی و غیر واقعی است، بلکه درجای خود به مثابه خیانتی آشکار در حق ملت بزرگی است که به تجربه اثبات شده است، فرزندانش در همه عرصه ها منشأ غرور و افتخارات بزرگ بوده و هستند.

با پرهیز از فرو افتادن در وادی خودفریبی و متکی به علائم و نشانه های مستند و ملموس، باید اذعان کرد که جوانان امروز کشور، انقلابی تر، باهوش تر، با نشاط تر و مصم تر از نسل جوان در صدر انقلاب هستند . امروز دانشجویان که بخش مهمی از نسل جوان کشور محسوب می شوند در زمره عناصر برجسته، زبده و نخبه و با بصیرت جامعه محسوب می شوند و یکپارچه خواستار آرمان های اصیل انقلاب از جمله اجرای عدالت هستند. جوانان، بزرگترین سرمایه و ادامه حیات یک ملت اند و آینده هر ملتی نیز بستگی تام و تمام به سرزندگی ، امیدواری ، تصمیم و تلاش جوانان دارد.

ملت ایران امروز همانند همه سال های پس از انقلاب به جوانان خود افتخار می کند و به آنها می بالد. جوانان ما بهترین های دنیا هستند، با اخلاق اند، ارزش های اسلامی و انسانی در وجودشان موج می زند و مروت و جوانمردی در خون آنها جریان دارد. سند محکم آن نیز افتخارات بزرگی است که درهمه عرصه ها به دست جوانان رقم می رخود.


برچسب ها: فیلم ، فساد ، خودفریبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار