اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
فرمانده ناجا از کشف حدود ۷ تن انواع مواد مخدر، مقادیر زیادی سلاح و تعدادی خودرو از قاچاقچیان در دو عملیات منسجم ماموران انتظامی استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" صبح امروز در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از چند نقطه مرزی، دیدار با سران طوایف و ریش سفیدان و نیز بررسی بخشی از نیازمندی های مرزبانان می باشد.

وی افزود: در برنامه امسال، واگذاری تجهیزات اپتیکی و الکترو اپتیکی که در ماموریت ها به نیروهای مرزبانی کمک کند، در اولویت قرار دارد.

این مقام عالی انتظامی با بیان این که مرزبانان ثابت کردند اجازه جولان و سرکشی به اشرار و قاچاقچیان نخواهند داد، اظهار داشت: طی۴۸ ساعت گذشته، حدود ۷ تن انواع موادمخدر به همراه مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ۵ نفر از قاچاقچیان مسلح موادمخدر در دو عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر و ۴ دستگاه خودرو آنها نیز توقیف شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: مافیای موادمخدر از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند ولی خوشبختانه نیروهای پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نمی دهند نقشه های شوم آنها عملی شود.

وی، جلوگیری از ترددهای غیرمجاز را از دیگر برنامه های اصلی ناجا در سال جاری عنوان کرد و گفت: این موضوع به صورت جد در دستور کار قرار دارد و نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های مسئول با برنامه ریزی های انجام شده، قاطعانه در این راستا عمل می کند.

فرمانده ناجا، سیستان و بلوچستان را یکی از استان های امن کشور برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و مردم بتوانیم این امنیت را روز به روز ارتقاء دهیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با ارزیابی مرزها، خاطرنشان کرد: در چندین سفری که به استان سیستان و بلوچستان داشتیم، خوشبختانه امنیت حاصله ارتقاء یافته و آمادگی رزمندگان اسلام و نیروهای مرزبانی که با رشادت و سلحشوری خود، امنیت مرزها فراهم می کنند، بیشتر مشاهده می شود.

فرمانده ناجا در خاتمه از زنده بودن سرباز ربوده شده مرزبانی خبرداد و گفت: با رایزنی های مکرر از طریق دستگاه دیپلماسی و مقامات پاکستانی در حال پیگیری این موضوع هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار