اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تشریح کرد:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی در پتروشیمی آبادان را تشریح کرد.
علیرضا آموزنده با اشاره به مصدومان حادثه آتش سوزی بامداد امروز (7 تیرماه) در واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: در حادثه آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان 10 مجروح جهت بستری موقت به بیمارستان‌های نفت، طالقانی و شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: هشت نفر از 10 مجروح حادثه شب گذشته در حال حاضر از بیماستان مرخص شده‌اند، اما دو نفر از این مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند.

آموزنده ادامه داد: یکی از این مصدومان به دلیل شدت سوختگی از بیمارستان نفت آبادان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شد که حال وی وخیم گزارش شده است. یک مصدوم دیگر نیز به دلیل آسیب وارد شده به چشم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده است.

وی گفت: هم‌چنین متاسفانه یک نفر نیز در محل حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص تفاوت آمار مصدومان این حادثه عنوان کرد: مرکز اورژانس خوزستان در آمار خود به احتمال فراوان اقدامات سرپایی در محل را نیز ثبت کرده است و به این علت آمار مصدومان ارائه شده از سوی آنها 18 نفر بوده است. آنچه که نیروهای ما به بیمارستان‌ها منتقل کرده‌اند، 10 مجروح بوده که هشت نفر در حال حاضر ترخیص و دو نفر به اهواز منتقل شده‌اند.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار