اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
یک فعال کارگری:
یک فعال کارگری گفت: در این شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم است تا کارفرمایان نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اقدام کنند تا آن‌ها در این خصوص فشار کمتری را متحمل شوند.
هوشنگ درویش با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران با توجه به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: حقوق کارگران همان حداقل حقوقی است که به تصویب شورای عالی کار رسیده و در این زمینه می‌توان گفت که این حقوق پاسخگوی هزینه‌های زندگی آن‌ها نیست.

وی افزود: میان کارگران و کارفرمایان در بحث پرداخت حقوق و مزایا به کارگران مشکلاتی وجود دارد زیرا در این شرایط اقتصادی برخی از کارفرمایان حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنند و در این زمینه حقوق کارگران به تعویق می‌افتد.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان تصریح کرد: این عدم پرداخت حقوق و مزایای به کارگران، زندگی آن‌ها را به هم می‌زند زیرا کارگران و خانواده‌های آن‌ها هزینه‌هایی دارند و بر روی حقوقی که دریافت می‌کنند برنامه‌ریزی می‌کنند.

درویش ادامه داد: باید حقوق کارگران و سایر مزایای آن‌ها به صورت ماهانه پرداخت شود اما متاسفانه بسیاری از کارگران همیشه معوقه حقوقی دارند و این مساله باعث می‌شود تا به آن‌ها فشار وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم است تا کارفرمایان نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اقدام کنند تا آن‌ها در این خصوص فشار کمتری را متحمل شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار