اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱
به نام خدا

در آستانه بازگشایی مراکز آموزشی و شروع تعلیم و تربیت بویژه برای نونهالان و دانشجویان نو ورود و همزمان با جشن ملی ایرانیان به مناسبت سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت ایستادگی مردم ایران در جنگ تحمیلی، اقدام مسلحانه و کور سرسپردگان به بیگانگان، تنی چند از شهروندان بی سلاح اهواز را به خاک و خون کشید، گویی که همدلی و همگرایی و پیوند همه مردم ایران و اقوام موجود در استان خوزستان، بر آن سنگدلان گران تمام شده است و تاب دیدن نمایش ملی قدرتمندی این ملت را نداشتند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز   ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه  بر کوشش مداوم دولتمردان در برقراری عدالت اجتماعی و گسترش آزادی های فردی و جمعی شهروندان، مبارزه با فقر و فاصله طبقاتی که می تواند زمینه ساز برهم خوردن نظم اجتماعی و نادیده گرفتن قانون باشد تاکید دارد. همچنین تعامل با دولت های منطقه ای و جامعه جهانی را به عنوان یک خط مشی اساسی در تامین امنیت توصیه می کند.

جامعه علمی و آموزشی استان خوزستان با تسلیت ضایعه شهادت شهروندان به عموم مردم و خانواده های آنان، سلامت کامل برای مجروحان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آرزو می کند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار