اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
گیلانی از حضور وزیر بهداشت فردا در شوشتر و گتوند خبر داد؛
وزیر ابتدا در صبح روز پنجشنبه وارد گتوند می شود سپس به شوشتر خواهد آمد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند از سفر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیرمحترم بهداشت در روز پنج شنبه، بمنظور  افتتاح 12 پروژه بهداشتی درمانی در شوشتر وبررسی پیشرفت 10 پروژه درحال ساخت گتوند خبر داد.


سهراب گیلانی در گفت و گو با شوشان، با اشاره به اجرای این پروژه ها با اعتبار 230 میلیارد ریال گفت: با پیگیری های انجام شده، توافقات با دکتر قاضی زاده هاشمی و به همت ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر و همکارانشان، 12 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان آماده بهره برداری است که انشاالله با حضور وزیر محترم بهداشت افتتاح می شوند. 

وی اضافه کرد: وزیر ابتدا در صبح روز پنجشنبه وارد گتوند می شود سپس به شوشتر خواهد آمد. در سفر وزیر به شوشتر افتتاح بیمارستان گوریه در بخش شعیبیه، اورژانس بزرگ بیمارستان خاتم الانبیا (ص)، بخش مراقبت های ویژه 2 (ICU2) و مرکز ماموگرافی، غربالگری سرطان و بیماری های خاص را از برنامه های سفر وزیر بهداشت دانست. 

وی افزود: افتتاح 2 مرکز جامع سلامت روستایی صوفان و ابوعظام، 3 پایگاه جامع سلامت شهری در مناطق خانه سازی، بلوار کشاورز و جاده صاحب الزمان (عج) و همچنین 2 خانه بهداشت روستایی لنگر و قلعه عبدالحسین از برنامه های دیگر سفر وزیر بهداشت اعلام کرد. 

نماینده شوشتر و گتوند تلاش برای توزیع عادلانه امکانات درمانی و بهره مندی مناطق کم برخوردار از خدمات مناسب را از اولویت های خود در حوزه سلامت دانست و بهره برداری و احداث مراکز متعدد درمانی در این مناطق را از موفقیت های دو سال اخیر حوزه سلامت برشمرد. 

گیلانی خاطر نشان کرد: با تحول ایجاد شده در حوزه سلامت شاهد راه اندازی و بهره برداری از مراکزی همچون ام آر آی ، سی تی اسکن، بخش های مراقبت های ویژه نوزادان، افتتاح بلوک های زایمانی ال دی آر، دانشکده پیراپزشکی و مراکز متعدد درمانی دیگر در جریان سفر پیشین وزیر در سال ۹۵ و سفر قائم مقام ایشان در سال ۹۶ بودیم. 

دبیر کمیسیون داخلی شوراها در مجلس اذعان داشت: بیمارستان 200 تخت خوابی خاتم الانبیا(ص)، بیمارستان 70 تختخوابی تامین اجتماعی، مرکز تصویربرداری هسته ای (گاما اسکن) و کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از دیگر پروژه هایی است که در حال پیگیری و تکمیل روند خود هستند.

وی اجرای این پروژه ها را در نوع خود کم نظیر دانست و افزود: تمام این پروژه ها در حالی اجرایی شده است که کشور در بدترین شرایط اقتصادی بوده و در یک جنگ اقتصادی نابرابر و ناجوانمردانه به سر می برد.

سهراب گیلانی در پایان گفت: افتتاح پروژه های درمانی متعدد طی دو سال گذشته موجب استخدام و به کارگیری بیش از  300 نفر از تحصیل کردگان در حوزه سلامت شده است و قطعاً با افتتاح مراکز درمانی جدید، شاهد اشتغال تعدادی دیگر از جوانان عزیز خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار