اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴
خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان ؛
آبادان – شوشان ؛ خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : وضعیت شهر و شهرداری اکنون بحرانی است و باید نسبت به رفع مشکلات تلاشی مضاعف داشته باشیم.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، آرش بهفر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : در خصوص وضعیت بحرانی که اکنون در شهر و شهرداری به وجود آمده است کاملاً با دیگر همکاران موافقم هستم و باید نسبت به رفع مشکلات تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی افزود : شهروندان و پرسنل شهرداری پذیرش این چنین وضعیتی را ندارند زیرا شهر و پرسنل شهرداری نیازمند تغییراتی در زمینه خدمات شهری و حقوق های معوق هستند.

بهفر با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری ، تصریح کرد : هر مقدار که ما در خصوص کاهش درآمدها دلیل هم بیاوریم وقتی کارگر نتواند نان بر سر سفره خود ببرد و مشکلات اقتصادی خانواده های خود را حل کنند دست به هر اقدامی خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد : وقتی کارگری با مشکل معیشتی دست وپنجه نرم می کند دیگر ما نمی توانیم از این کارگر انتظار عملکرد خوبی را داشته باشیم.

وی به برگزاری جلسه بصورت علنی با شهردار اشاره کرد ، گفت : پیشنهاد می‌کنم جلسه بعدی را به صورت علنی و با حضور شهردار برگزار کنید تا وضعیت شهرداری را مورد بررسی قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، بیان کرد : چنانچه هر یک از اعضا  ضعفی در عملکرد عضوی از شورا یا مدیران شهرداری می بینند این وظیفه همه اعضای شورای شهر است که به آن عضو یا مدیر تذکر جدی دهند تا نقطه ضعف ها اصلاح و تبدیل به نقاط قوت شوند.

بهفر با بیان اینکه باید در خصوص شهرداری جلسات متعدد و مداوم برگزار شود ، اظهار کرد : از ریاست محترم شورا میخواهم که در خصوص رفع مشکلات شهر و شهرداری جلسات بصورت متعدد و مداوم و علنی با حضور شهردار برگزار شود تا بتوانیم مشکلات بوجود آمده را رفع کنیم.


انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار