اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛
در این دیدار صمیمی با اهداء کتاب از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از سرهنگ شهنیان‌پور فرمانده جوان نیروی انتظامی شهرستان گتوند تقدیر بعمل آمد.
شوشان - مجتبی رحیمی: 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گتوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گتوند دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان، حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاشگران عرصه امنیت مردم یکشنبه ۱۵ مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه پرسنل و برخی از اعضا انجمن های فرهنگی جهت عرض تبریک با سرهنگ عسکر شهنیان‌پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گتوند دیدار و گفتگو کردند.

بهداروتدی ضمن تبریک و اعلام آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند جهت هرگونه همکاری با نیروی انتظامی افزود: تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم‌ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است و در کشور ما، بخش عمده این وظیفه، بر عهده نیروی انتظامی است که جا دارد ضمن اعلام آمادگی این اداره نسبت به همکاری بانیروی انتظامی از تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر این نیروی‌های زحمت کش انتظامی گتوند تشکر و قدردانی کرد.

گفتتی است، در پایان این دیدار صمیمی با اهداء کتاب از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از سرهنگ شهنیان‌پور فرمانده جوان نیروی انتظامی شهرستان گتوند تقدیر بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار