اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

امام جمعه موقت اهواز گفت: نباید جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز به قوم خاصی نسبت داده شوند و به اختلافات قومی دامن زده شود زیرا بازی در زمین دشمن است؛ اقوام ایرانی در خط اسلام و انقلاب هستند و همواره لبیک گوی حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

آیت الله محسن حیدری آل‌کثیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، با بیان اینکه تقارن حادثه تروریستی اهواز با شب سوم شهادت امام حسین (ع) و یارانش بیانگر رابطه تنگاتنگ شهدای این حادثه با شهدای کربلا است، اظهار کرد: همچنین تقارن این حادثه با 31 شهریور بیانگر شباهت مجرمان این حادثه از جهت شرارت و قساوت با صدام جنایتکار است.

وی افزود: صدام در راستای منافع استکبار جهانی و صهیونیسم جنگ تحمیلی را به راه انداخت و مورد پشتیبانی مالی آل سعود بوده و عیناً این جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز نیز اینگونه‌اند و شباهات زیادی با صدام دارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تجزیه طلبان با مرتجعین تکفیری تفاوتی ندارند، عنوان کرد: عاملان حادثه تروریستی افرادی احمق و جاهل از نوع خوارج و بنی امیه بودند از نظر افکار تکفیری ولی این بعد شخصی آنها است اما جنایت تکفیری‌ها از بعد اجتماعی و بین المللی قابل تفکیک از منافقانی که در طول انقلاب اسلامی ترورهایی انجام دادند یا تجزیه طلبان مزدوری که انفجارهایی انجام دادند و حالا هم مقابل انقلاب ایستاده‌اند، ندارند و همه مانند همدیگر هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید بین جنایتکاران و اقوام ایرانی تفکیک قائل شویم، گفت: نباید جنایتکاران حادثه تروریستی به قوم خاصی نسبت داده شوند و به اختلافات قومی دامن زده شود زیرا بازی در زمین دشمن است؛ اقوام ایرانی در خط اسلام و انقلاب هستند و همواره لبیک گوی حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

حیدری گفت: حادثه تروریستی اهواز به جریان تکفیری ، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دولت هایی که از خط مقاومت اسلامی ضربه دیدند، مربوط است؛ نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح ایران و محور مقاومت در منطقه چشم نفاق و تکفیر را کور کرده اند و دشمنان می‌خواهند انتقام شکست‌های خود را در منطقه از ایران به عنوان محور مقاومت بگیرند، اما کور دیده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: حرکات مذبوحانه‌ای همچون حمله به مجلس شورای اسلامی یا حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز، ارزش نظامی و سیاسی ندارد و دشمن تنها خود را در تاریخ با این حرکات رسوا می‌کند.

وی افزود: مردم اهواز در تشییع باشکوه شهدا شرکت کردند و نیروهای مسلح ما در کمتر از 10 روز از حادثه، انتقام موشکی سختی از تروریست‌ها گرفتند؛ مقابله با نفاق و تکفیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به رسوایی جدید سعودی در ترور یک معارض در کنسولگری سعودی در استانبول، گفت: این اقدامات باید برای آگاهی افکار عمومی جهان از ماهیت این رژیم، بیان شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار