اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،
آبادان - شوشان ؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، گفت : شیعیان جهان علی رغم همه تؤطئه ها ، تحریم ها و همه تبلیغات گوناگون مخالف این حرکت الهی شاهد اقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر ملت ها هستند.
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه  حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری صبح امروز جمعه (27 مهرماه ) در حاشیه بازدید و خدمات رسانی مواکب مرز شلمچه در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : اربعین حسینی بستر بسیار مناسبی است که ائمه ما برای رشد ، نما و ظهور هر چه بیشتر حق که در مکتب اهل بیت تجلی پیدا کرده را ایجاد کردند.

وی افزود : در طول تاریخ این بستر کار خود را کرده مخصوصا در سال های اخیر به برکت خون شهدای ایران و عراق که در راستای مقابله با داعشی ها و تروریست های مزدور استکبار جهانی ریخته ، این بستر به مانور بزرگ شیعیان جهان در قرن معاصر تبدیل شده است.

وی ادامه داد : قطعا شیعیان جهان علی رغم همه تؤطئه ها ، تحریم ها و همه تبلیغات گوناگون مخالف این حرکت الهی شاهد اقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر ملت ها هستند و در پیشاپیش همه ملت ها کشور ایران اسلامی را می بینیم که روز به روز استقبالشان از این حماسه بزرگ بیشتر می شود.

آیت الله حیدری با اشاره به عزیمت زائران اربعین حسینی برای زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) ، بیان کرد : قطعا در هفته آینده و هفته بعد که هفته سرنوشت ساز و حساسی در آستانه اربعین حسینی است شاهد حضور و هجوم هرچه بیشتر زائران اربعین به سوی کربلا خواهیم بود.

وی قیام و حرکت زائران اربعین حسینی به سوی کربلا را مشتی محکم بر دهان یاوه گویان دانست و اظهار کرد : زائران ابا عبدالله الحسین(ع) با این قیام و حرکتشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و یاوه سرایان خواهند زد و علی رقم میل دشمنان امسال شاهد حماسه های بیاد ماندی راهپیمائی اربعین و مشائی خواهیم بود.

وی افزود : مردم خوزستان در طول تاریخ به مهمان نوازی و گرمی مشهور بوده و هستند و این استعداد و خصلت ذاتی خودشان را مخصوصا در سال های اخیر در مواکب شلمچه ، چذابه و جاهایی دیگر نشان دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، گفت : مردم خوزستان با آغوشی باز طی این دو ماه محرم و صفر بویژه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) از سایر استان ها ، شهرها و کشور های جهان بوده و هستند و آنها همیشه این خصلت ذاتی خودشان را به منصه ظهور می گذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار