اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
فرماندار ویژه خرمشهر خبر داد:
آبادان - شوشان ؛ فرماندار ویژه خرمشهر ، گفت : با نزدیک شدن به اربعین حسینی حدود 30 هزار زائر از مرز شلمچه بازگشته است.

شوشان آبادان ؛ ولی الله حیاتی، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 350 هزار زائر برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز شلمچه عبور کرده اند.

وی افزود: از این تعداد بیش از 68 هزار زائر اتباع خارجی بودند که با عبور از مرز شلمچه وارد خاک عراق شده اند.

حیاتی به روند بازگشت زائران از زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی حدود 30 هزار زائر از مرز شلمچه بازگشته و وارد خاک کشور شده اند.

وی از تمهیدات لازم برای بازگشت زائران در مرز شلمچه خبرداد و افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز شلمچه دیده شده است و اکنون برای انتقال زائرین به استانها و شهرهای مختلف کشور حدود 500 دستگاه اتوبوس اتوبوس در پارکینگ پایانه مرزی شلمچه مستقر شده که وظیفه جابجایی زائران به اقصی نقاط کشور را بر عهده دارند.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: همچنین 11 رام قطار برای بازگشت زوار از مسیر خرمشهر تا مشهد در نظر گرفته شده و در فرودگاه بین اللملی آبادان نیز تمهیدات لازم برای جابجایی زائرین با پرواز به شهرهای مختلف کشور اندیشیده شده است.

وی از تصویب و اعلام نرخنامه کرایه اتوبوسها خبر داد و تصریح کرد: نرخ کرایه جابجایی زائرین از مرز شلمچه تا شهرها و استانهای مختلف کشور بر اساس مصوبه ستاد اربعین حسینی به شرکتهای ارائه دهنده این خدمات اعلام و ابلاغ شده است. زائران در صورت مشاهده گرانی بلیط فورا تعزیرات حکومتی را باخبر کنند تا برخورد قانونی سریعا صورت گیرد.

 

انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار