اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
رییس منطقه 10 دانشگاه پیام نور و استان خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور تا 12 آبان خبر داد.
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان، دکتر اقبالی رییس منطقه 10 دانشگاه پیام نور و استان خوزستان با اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان تا تاريخ 6 آبان ماه موفق به ثبت نام نشده اند، این مهلت تمدید شده است و متقاضیان تا روز شنبه 12 آبان ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی همچنین در خصوص رشته محل های مورد پذیرش در سطح استان افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان خوزستان در 22 رشته محل دانشجو می پذیرد. رشته الهيات و معارف اسلامي با گرایش علوم قرآن و حديث در مراکز اهواز، دزفول و سوسنگرد، رشته تاریخ گرایش تاریخ تشیع در مرکز اهواز، جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش آمایش شهری در مرکز شوش، حقوق بین الملل در مرکز دزفول، زبان شناسی همگانی در مرکز اهواز، زبان و ادبیات فارسی در مراکز اهواز، خرمشهر و رامهرمز، علوم اقتصادی گرایش اقتصاد انرژی در مرکز آبادان، روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا در مرکز اهواز، روانشناسی تربیتی در مرکز بهبهان، روانشناسی عمومی در مرکز اندیمشک، و رشته های شیمی گرایش شیمی آلی و فیزیک گرایش فیزیک ماده چگال در مرکز اهواز دانشجو می پذیرند.

دکتر اقبالی همچنین در خصوص ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) گفت متقاضیان تا 15 آبان ماه فرصت دارند در سایت سنجش ثبت نام اولیه را انجام دهند و سپس به مراکز و واحدهای استان مراجعه نمایند.

وی به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به ویژه برای افراد شاغل جامعه نیز اشاره کرد : شهریه کم تحـصیل در مقایسـه با سـایر دانشگاهـهای دارای شهریه، شرایط آسان برای تغییر رشته و جابجایی دانشجو، امکان انتخـاب محل آزمون و مهمان اضطـراری بـرای حضور در جلسات امتحانی دانشجویانی که به دلایل اضطراری پس از پایان بازه زمـانی انتخـاب واحد ناچـار به تغییر محل زندگی خود می شود، برخورداری دانشجو از 8 نمره آزمون میان ترم، امکان برخورداری دانشجویان از وام صندوق رفاه دانشـجویی وزارت علـوم، تحقیقات و فناوری در طـول مدت تحصیل، وجود مراکز متعدد برون مرزی جهت  متقاضیان تحصیل در خارج از کشور و اعطای مدرک دانش آموختگی معتبر با درج عنوان «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» به دانش آموختگان از جمله این مزیت ها است.

شایان ذکر است،متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و یا درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور خوزستان به نشانی http://khz.pnu.ac.ir/ / مراجعه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار