اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد ؛
آبادان - شوشان ؛ معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید 3میلیارد و 500میلیون ریال دارو و ملزومات مصرفی پزشکی برای خدمات‌رسانی در مرز شلمچه خبر داد.
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ، دکتر هدا مجیری، اظهار کرد: تخصیص یک میلیارد و 550 میلیون ریال دارو و یک میلیارد 950 میلیون ریال ملزومات مصرفی پزشکی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی امسال تا به امروز اجرایی شده است.

وی از وجود دارو در درمانگاه موقت این دانشکده در مرز شلمچه خبرداد و افزود : در این درمانگاه اقلام دارویی به مقدار کافی وجود داشته و دارد که این اقلام به صورت رایگان در اختیار زوار قرار داده شده است.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد : این داروها و خدمات در داروخانه درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی دانشکده مستقر در مرز شلمچه از 2هفته قبل از اربعین حسینی و تا یک هفته بعد از روز اربعین با تشخیص پزشک بین زائران نیازمند به دارو توزیع می‌شود.

مجیری خاطرنشان کرد : این داروها شامل داروهای عمومی، سرماخوردگی،آنتی‌هیستامین‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای فشار خون و بیماران دیابتی و انواع سرم‌ها تزریقی هستند.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ، بیان کرد : با بررسی های انجام شده نیازهای دارویی اربعین سال گذشته و نیاز‌سنجی داروهای امسال، فهرست دارویی جدید تعیین و خریداری شد.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار