اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی گفت: این حرکت بین‌المللی ویرانگر جبهه کفر عالم، جریان تکفیری، تروریسم و وابستگان آنان است.
آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: با توجه به ابعاد زیارت اربعین در سال‌های اخیر، باید زیارت اربعین حسینی را به عنوان یک جریان تاریخی مستمر اسلامی و شیعی تلقی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مصاف مقابله بین جبهه اسلام و جبهه کفر هستیم، نماد جبهه اسلام، زیارت اربعین معرفی می‌شود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جبهه مقاومت اسلامی که عمدتا طرفداران اهل بیت(ع) قرار دارند، راهپیمایی میلیونی که طی دو تا سه هفته حدود 25 میلیون انسان از ده‌ها کشور جهان در کربلا جمع می‌شوند، پیام‌های مهم و سازنده ای برای امت اسلامی از نظر وحدت و بازگشت به فرهنگ اصیل اسلام را دارد. همچنین این حرکت بین المللی ویرانگر جبهه کفر عالم، جریان تکفیری، تروریسم و وابستگان آنان است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: در حال حاضر بحث زیارت اربعین از بعد فردی و معنوی که برای هر زائر وجود داشته گذر کرده و از ابعاد اجتماعی و بین‌المللی برخوردار شده است. باید اربعین را در ابعاد اجتماعی و بین‌المللی بنگریم و زوایای آن را کشف و برای عالم مخابره کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در کشور تصریح کرد: اگر همه مردم میخواهند به درک فیض زیارت اربعین برسند، در اجتماعات حضور پیدا کنند. اگرچه حتی اگر در منزل زیارت اربعین امام حسین(ع) خوانده شود، فیض دارد. اما اگر می‌خواهند در جریان میلیونی و تاریخی شرکت کنند و ثوابش مضاعف باشد هر چه تجمعات در شهرها و روستاها بیشتر شکل بگیرد اثرات بین‌المللی را خواهد داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار