اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تیم ملی فوتبال ایران نمایش بسیار خیره کننده ای در جام جهانی داشت و به اعتقاد من این تیم یکی از شانس های قهرمانی در جام ملت های آسیا در سال 2019 است.
 «شیخ سلمان بن ابراهیم» این سخنان را در دیدار با «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان بیان کرد و اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران در سال 2017 به عنوان بهترین فدراسیون آسیا انتخاب شد و این نشان دهنده کار و تلاش زیاد است.

وی ادامه داد: نمایشی که تیم ایران در جام جهانی داشت تحسین اروپایی را هم بدنبال داشت و من به عنوان یک آسیایی از این نمایش قدرتمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بسیار لذت بردم. 

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فوتبال ایران فقط مختص تیم ملی بزرگسالان نیست و شما در تمام رده های سنی هم موفق بوده اید. ایران در فوتسال، فوتبال ساحلی و بخصوص فوتبال زنان بسیار موفق است و این موضوع موجب سربلندی فوتبال آسیاست. 

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات فوتبال ایران و بخصوص باشگاه ها کمک های زیادی کردیم و تلاش خود را برای ارتباط بیشتر و بهتر بین اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا بکار می گیریم. 

شیخ سلمان اظهار داشت: فوتبال از دیدگاه ما ورزش اول ایران محسوب می شود و خوشبختانه روابط کنفدراسیون فوتبال آسیا و ورزش ایران صمیمانه و دوستانه است. 

وی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را برادر خود خطاب کرد و گفت: شما حمایت هزار درصدی ما را برای فوتبال ایران در کنار خود ببینید و هدف ما حفظ اتحاد و انسجام خانواده فوتبال است. 

شیخ سلمان در خصوص موضوع میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی اظهار داشت: این مسئله ای بوده که در این روزها در کمیته مسابقات آسیا نیز مطرح شد و همچنین دو روز پیش دادگاه عالی سوئیس در مورد آن رای خود را صادر کرده است که این رای بالاتر از همه آراء است و ما نمی‌توانیم روی این رای صحبت کنیم و هر چه باشد اجرا خواهیم کرد اما تا آنجایی که به ما مربوط می شود تمام تلاش مثبت خود را برای حل شدن این موضوع خواهیم کرد.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را شانس قهرمانی جام ملتهای آسیا دانست و تاکید کرد: ایران در جام ملتهای آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار