اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
کتانباف شهردار اهواز صبح امروز به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری از چند پروژه بازدید کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز در این بازدید که صفری معاون فنی و عمرانی، لویمی معاون حمل و نقل و ترافیک، یوسفی، ارشادی، مدیران مناطق سه و هفت و حاتمی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل حضور داشتند، بازدیدکنندگان ابتدا در محل پروژه ولایت و مسیر شهدای خادم سیدالشهدا حاضر شدند و در جریان آخرین مراحل انجام کار قرار گرفتند.

شهردار اهواز ضمن بیان تذکرات در خصوص برخی نواقص دستور داد: با توجه به نزدیکی موعد افتتاح پروژه، هرچه سریعتر این موارد برطرف شود.

سپس کتانباف از مسیرهای منتهی به پل ولایت و مسیر شهیدان خادم سیدالشهدا از جمله مسیر بلوار نفت بازدید کرد و خواستار اجرای سریعتر پروژه تعریض خیابان مذکور شد.

در ادامه شهردار اهواز به کارگاه ساخت سگمنت های پروژه تقاطع شهید کجباف رفت و از نزدیک در جریان ساخت سگمنت های پروژه قرار گرفت.

در این بازید منصور کتانباف با اشاره به ضرورت تسریع در انجام پروژه قول داد همزمان با کارکرد مناسب، پیمانکار در جهت تامین منابع مالی اهتمام ویژه را داشته باشد.

سپس شهردار اهواز به منطقه یک و پارک ساحلی ربیع رفت و از روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد. در این بازدید که فلسفی زاده مدیر منطقه یک نیز حضور داشت در خصوص طرح تکمیل پارک ساحلی ربیع و همچنین مشکلات کار بحث و تبادل نظر شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار