اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بحران های بسیار در خوزستان لزومی برای افتتاح مرکز مدیریت و کنترل حوادث در این استان است.
کیامرث حاجی زاده پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز مانیتورینگ فرماندهی کنترل و هدایت عملیات خوزستان عنوان کرد: به منظور کنترل بحران هایی که در استان ایجاد می شود؛ چندین پروژه در حورزه مدیریت بحران در سال جاری در استان کلنگ زنی و افتتاح شد.

حاجی زاده با بیان اینکه استان خوزستان در زمینه زیر ساخت ها با مشکلات زیادی مواجه است، افزود: خوزستان به دلیل شرایط جغرافیایی و اقتصادی بحران های خاص خود را دارد و هر روز با بحران جدیدی رو به رو می شود.

وی تصریح کرد: این سالن پس از تهران در استان خوزستان  و با حمایت استانداری احداث، تجهیز، پشتیبانی و راه اندازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: خوزستان دارای بحران های بسیاری است و همین مسئله ضرورت وجود چنین مرکزی را دو چندان می کند. این مرکز در سه طبقه و با مساحت یک هزار و ٥٠٠ متر زیر احداث شده است که به نوعی محلی همه اعضای شورای بحران استان محسوب می شود.

حاجی زاده با اشاره به مدیریت منسجم و تصمیم گیری سریع در خصوص بحران های استان در این مرکز گفت: امیدوار هستیم تا با بهره گیری از این مرکز در زمینه کنترل ابر بحران های استان  گام های موثری را برداریم.

مرکز مدیریت و کنترل حوادث استان خوزستان با مساحت ١٨٠ متر مربع ظرفیت برگزاری جلسات مدیریت بحران به تعداد ٧٠ نفر را دارد، در این سالن یک دستگاه ویدیو وال شامل ٢٤ ال ای دی ٥٥ اینچ، ٢ دستگاه ویدیو وال جانبی هر کدام به متراژ ٦ متر مربع از نوع فلیپس توانایی ترجمه هم زمان شرایط به سه زبان زنده دنیا قابلیت ضبط تصاویر جلسات با دوربین های اتو ترک قابلیت پخش تصاویر ماهواره ای خبری و هر گونه ورودی صوت و تصویر مورد نیاز را دارد.
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار