شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مراسم جشنی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) مصادف با هفته بسیج همراه با اهداء جوایز48 نفر از مشتریان همراه اول در سالن اجتماعات مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد .
روز سه شنبه 28 آبانماه 97 مصادف با فرخنده میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) جشن با شکوهی همراه با اهداء جوایز و تقدیر از همکاران و خانواده شهید مدافع حرم ناصر مسلمی سواری برگزار شد .

در ابتدای این مراسم رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن خوشامدگویی به مدعوین محترم ، همکاران و همچنین خانواده شهید مدافع حرم، ناصر مسلمی سواری گفت: اگر امروز در کشور ما آرامشی حاکم است آن را مدیون شهدا و شهدای مدافع حرم هستیم این عزیزان با جانفشانی و ایثار،  دشمن را عاجز نمودند و در جبهه ها خون خود را نثار کردند و توانستند از حریم ولایت دفاع کنند
 در ادامه فلاح زاده از روند ارتقاء ارتباطات خطوط همراه اول در شهرها و روستا های استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که  کیفیت خطوط همراه اول  با تلاش همکاران ارتباطات سیار و مخابرات منطقه خوزستان به مردم شریف استان خوزستان ارائه گردد .
در ادامه این مراسم به 48 نفر از مشتریان وفادار همراه اول که در طرح کمک هزینه سفر به جام جهانی 2018 خط آنها در شش ماهه اول سال 97 فعال  و از مکالمه و اینترنت آن استفاده نموده اند طی آیین قرعه کشی شزکت ارتباطات سیار جوایز100.000.000 ریالی طی چکی به برندگان اهداء گردید .
در پایان این مراسم ازخانواده شهید مدافع حرم با اهدای لوح ، تقدیر نمودند و همچنین از همکارانی که در مواکب شرکت مخابرات ایران در مرز های شلمچه و چذابه به زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی نمودند با اهدای لوح از آنها تقدیر بعمل آمد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار