اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
آیت الله حیدری:
امام جمعه موقت اهواز گفت: هر امتی با تفکر بسیجی پیشرفت می‌کند؛ در کشور ما اگر بی تدبیری‌هایی در زمینه اقتصادی و مدیریتی مشاهده شده، به واسطه ضعف تفکر بسیجی در بین مدیران است.
آیت الله محسن حیدری آل کثیر در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از بحران‌ها و آسیب‌ها، ترویج تفکر بسیجی است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تفکر الهی خویش، با فرمان تاریخی خود برای تشکیل بسیج، درواقع ضمانت اجرایی تداوم انقلاب اسلامی را رقم زد؛ بسیج نقش خود را در تمام دوران‌ها ایفا کرد. در قبل از جنگ در مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه طلب وظیفه خود را انجا داد؛ بسیجیان در جنگ تحمیلی نیز در کنار ارتش دلاور و سپاه پاسداران، نقش‌آفرینی کرد و عمده شهدا را تقدیم راه اسلام کردند.

حیدری افزود: خداوند در دفاع مقدس، پیروزی را به برکت این بسیجیان و به‌رهبری حضرت امام برای ملت ایران به ارمغان آورد؛ پس از رحلت امام نیز، بسیج مردمی به عنوان بازوان قدرتمند ولایت فقیه به فرمان مقام معظم رهبری در همه صحنه‌های نظامی، اقتصادی، سازندگی، سیاسی و فرهنگی حضور داشته است و بسیج یعنی قاطبه مردم ایران و شامل همه افرادی که اسلام، ولایت و ارزش‌های متعالی ملت ایران در انقلاب را قبول دارند، می‌شود.

امام جمه موقت اهواز گفت: به برکت انقلاب اسلامی، بسیج مردمی در کشورهای دیگرنیز برای مقابله با توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم تشکیل شده و علت افول قدرت استکبارنیز، بسیج جهانی است

وی افزود: هر امتی با تفکر بسیجی پیشرفت می‌کند؛ در کشور ما اگر بی تدبیری‌هایی در زمینه اقتصادی و مدیریتی مشاهده شده، به واسطه ضعف تفکر بسیجی در بین مدیران است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با با اشاره به مشکلات پیش آمده برای شرکت‌های نیشکر هفت تپه و گروه ملی، تصریح کرد: از زمان واگذاری شرکت‌ هفت تپه به بخش خصوصی به علت سابقه و عدم توانایی خریدار، پیش‌بینی وقوع مشکلات را داشتیم و به رئیس جمهور و وزیر اطلاعات تذکر دادیم.

وی گفت: اتفاقات اخیر و مسائل امنیتی و اجتماعی در خوزستان، چهره مطلوبی از استان به نمایش نمی‌گذارند؛ شرکت‌هایی که به واسطه خصوصی سازی به مشکل برخورده‌اند و باید توسط دولت یا مجموعه‌هایی توانمند اداره شوند تا از بروز مشکلاتی این چنینی جلوگیری شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نامه اخیر مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی  به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، عنوان کرد: در این نامه از وی خواسته شده تا مجوز زیست محیطی داده شده  به تونل کوهرنگ 3 را لغو کند.

وی بیان کرد: طرح‌های خطرناک زیادی در دولت‌های مختلف برای انتقال آب‌های خوزستان به استان‌های دیگر، اجرا شده است و آخرین طرح در دست اجرا، تونل کوهرنگ 3 است و به دلیل تخلفات پیمانکار در اجرای قرارداد، دادستان حکم لغو مجوز زیست محیطی را داده بود و به دنبال آن، طرح متوقف شد.

حیدری ادامه داد: متاسفانه در سال 96 رئیس سازمان محیط زیست کشور مجوز دیگری به عنوان تمدید مجوز ابطال شده، صادر کرد، در حالی که آن تخلفات هنوز در جای خود باقی بود که این مسئله نوعی دهن کجی به قوه قضائیهُ قانون و مردم خوزستان است که آنها را با مشکلات زیست محیطی مختلفی مانند ریزگرد و شوری آب مواجه می‌کند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود: ما اقدام نمایندگان خوزستان در مجس شورای اسلامی را تایید می‌کنیم و به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اعلام می‌کنیم که ابطال مجوز زیست محیطی طرح‌های انتقال آب خوزستانُ خواسته همه مردم خوزستان است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment سلام بسیجی مخلص بود ولی [...] مطالبات [...] را فقط اشاعه می کنید چرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار