اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
رییس هیات وزنه برداری خوزستان:
رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: پنج وزنه بردار کشور آمریکا در رقابت های جام فجر اهواز که گزینشی المپیک نیز محسوب می شود، شرکت خواهند کرد.
سیدعلیرضا قریشی اظهارکرد: طبق ایمیل فدراسیون آمریکا به فدراسیون وزنه برداری ایران، قرار است پنج وزنه بردار این کشور در جام فجر اهواز شرکت کند. سال گذشته تنها یک وزنه بردار آمریکایی در این رقابت ها حضور داشت که امسال باتوجه به اهمیت این مسابقات که گزینشی المپیک نیز محسوب می شود، تعداد شرکت کنندگان آمریکایی بیشتر شده است.

وی بیان کرد: سطح رقابت های جام فجر امسال مطمئنا بالاتر از سال گذشته خواهد بود و نفرات بیبشتری هم در این رویداد شرکت خواهند کرد زیرا هر ورزشکار برای حضور در المپیک 2020 باید در شش مسابقه گزینشی حضور پیدا کند و در غیر این صورت مجوز حضور در المپیک را کسب نخواهد کرد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان عنوان کرد: امسال مردم خوزستان و ایران رقابت های جذاب تری را نسبت به دوره قبلی جام فجر تماشا خواهند کرد.

وی در ادامه نیز گفت: چند روز پیش نیز رییس فدراسیون، رییس کمیته ملی المپیک، استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، نشستی با وزیر ورزش در دفتر وزیر داشتند که تفاهم نامه برگزاری این رویداد نیز به امضا رسید. قرار است چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر دهم تا چهاردهم اسفندماه در اهواز برگزار شود.

به گزارش ایسنا، کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها تا اول ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱دی ) فرصت دارند، لیست اولیه خود را ارسال کنند و لیست نهایی نیز باید تا پیش از اول فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن) ارسال شود.

این رقابت ها که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز محسوب می شود در ۷ وزن المپیکی (۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) و با جوایز ۲۰هزار دلاری برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار