اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار شب یلدا در استان از ۲۶ آذر تا ۳۰ آذرماه خبر داد.
علی محمد رحمانی زاده اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید برای برخی کالاها از جمله شیرینی، آجیل، تنقلات، خشکبار و میوه و تره‌بار، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با همکاری بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب ۸۰ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر اقلام پرمصرف شب یلدا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در این مدت از بازار انواع اقلام پرمصرف از جمله آجیل، شیرینی، میوه و تره‌بار در سطح استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر بازرسی لازم صورت گرفته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که برخی از قیمت‌ها در حال بازگشت و کاهش است، عنوان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روند میزان جذب، توزیع و ثبت اطلاعات انبار کالاهای اساسی در سامانه جامع انبارها نیز نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.

رحمانی زاده تصریح کرد: از اصناف و بازاریان تقاضا داریم که انصاف را رعایت کنند و نسبت به ارائه کالا با قیمت متعارف با درصد سود اعلام شده و بر اساس فاکتور خرید اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری موارد اعلامی اقدام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار