اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
شوشان - محسن بابادی:


وجود فضای مجازی و گوشی های پیشرفته به خودی خود خوب بوده و زمینه رشد، پیشرفت و حتی درآمد را برای بسیاری از هموطنانمان فراهم نموده است. 

اما از آن طرف نیز چه خانواده هایی را که دچار از هم گسیختگی نکرد و چه فجایج و کلاهبرداری هایی که از این طریق صورت نگرفته است. اما بحث موردنظر ما ورزش است. در ورزش کشور ما خصوصا رشته فوتبال، شرایط خوبی بر فضای مجازی حاکم نیست. متاسفانه مدت هاست که شاهد بی احترامی های مکرر هواداران برخی از تیم ها به بازیکنان تیم های رقیب و حتی بازیکنان بزرگ دنیا در صفحات شخصیشان هستیم.

اما این هم به کنار. موضوع تاسف بار تر آن که بازیکنان مطرح کشور، خصوصا عده ای از سرخابی های پیشکسوت و حتی شاغل در این تیم ها که الگوی نسل جوان هستند، بدون در نظر گرفتن جایگاه خود و موازین اخلاقی اقدام به انتشار هر گونه عکس، کلیپ و یا مطالبی دور از شان و حتی بی احترامی های فراوان نسبت به بازیکنان رقیب می کنند. اگر بگوییم که در آستانه جام ملت های آسیا بایست فاتحه فوتبال کشور را خواند، گزافه گویی نکرده ایم. 

از همین جا هشدار می دهم که اگر چنین روندی ادامه پیدا کند، به زودی شاهد اتفاقات به مراتب بدتری خواهیم بود که حتی ممکن است منجر به متشنج نمودن جو ورزشگاه ها یا شهرها نیز شود. 

اگر مسولین زیربط، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و حتی پلیس فتا جلوی این مسایل را نگیرند، خدای ناکرده ممکن است منجر به درگیری شدید مابین تماشاگران سرخابی و حتی بازیکنان دو تیم در داربی پیش روی شود. 

لذا از مسولین محترم ورزش کشور و نهاد های نظارتی/امنیتی تقاضامندم هرچه سریع تر در معضل این روز های فوتبال  کشور ورود نموده و مانع گسترش روزافزون این پدیده شوم در پیکره ورزش کشور شوند. از قدیم هم گفته اند، جلوی ضرر را هر وقت که بگیریم منفعت است یا این که ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است. البته اگر این عزیزان بخواهند و خود را به کوچه علی چپ نزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار