اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
معاون شهردار اهواز:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اهواز با بیان اینکه تجربه حاصل آموخته‌های طول عمر مدیریت اهواز افراد در سازمان است، گفت: مدیران توانمند خوزستان باید حفظ شوند زیرا رشد این مدیران در نظام اداری کشور موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود.
ابراهیم نوشادی در مراسم رونمایی از کتاب شهریاران شهر (تجارب و خاطرات شهرداران اهواز پس از انقلاب اسلامی) که امروز (3 دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی 17 شهردار در شهر اهواز خدمت کرده‌اند که خوشبختانه همه آن‌ها در قید حیات هستند و جهت گردآوری این کتاب توانستیم از مطالب آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: تالیف کتاب شهریاران شهر در راستای استقرار مدیریت دانش در شهرداری در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اهواز قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اهواز با بیان اینکه تجربه حاصل آموخته‌های طول عمر مدیریت اهواز افراد در سازمان است، تصریح کرد: سازمان برای کسب تجربه در طول حیات خود هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شود؛ این هزینه‌ها شامل آزمون‌ها، خطاها، موفقیت‌ها و شکست‌ها است که باید این دانش، مستندسازی و ثبت شود و به کارشناسان و مدیران شهرداری انتقال یابد.

نوشادی با بیان اینکه مستندسازی شهریاران شهر برای نخستین بار در سطح شهرداری‌های کشور انجام شده است، ادامه داد: در این راستا دو اولویت در نظر گرفته شد؛ اولویت نخست مستندسازی تجارب شهرداران بود که امروز رونمایی از این کتاب انجام می‌شود. اولویت دوم نیز مستندسازی تجارب حوزه‌های شهرسازی، حمل و نقل، فنی و عمرانی، مالی و اقتصادی است که در حال برنامه‌ریزی برای این کار هستیم.

وی با اشاره به عدم رشد جایگاه مدیران اهوازی، عنوان کرد: یکی از دلایل عمده عدم رشد نیروی انسانی و مدیران توانمند اهواز این است که فرهنگ انتقاد را یاد نگرفته‌ایم؛ در حالی که باید نظرات با حفظ حریم‌ها بیان شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اهواز گفت: باید مدیران توانمند خوزستان حفظ شوند زیرا رشد این مدیران در نظام اداری کشور موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار