اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
دبیر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی گفت: ما می‌توانیم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی به جهانیان پیام صلح و دوستی ارسال کنیم.
جمال نصاری روز گذشته در حاشیه اختتامیه هشتمین جشنواره شعر سپید عربی که در سالن سینما مهر آبادان برگزار شد، با اشاره به خروجی این جشنواره اظهار کرد: خروجی این جشنواره چاپ و رونمایی از هشت اثر علمی، ایجاد نشاط اجتماعی میان مردم این منطقه و ترویج دیپلماسی فرهنگی است.

وی با بیان این که کشور ما باید از حالت انزوا خارج شود، افزود: با توجه به این که خیلی از کشورها دوست ندارند وارد کشور ما شوند و مرتباً می‌خواهند ایران را در مقابل سایر کشورها بد جلوه دهند و ما را کشوری منزوی معرفی کنند ما نیز با برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌توانیم در مقابل آنها ایستادگی کرده و به جهانیان پیام صلح و دوستی را ارسال کنیم.

نصاری خاطرنشان کرد: ما با برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌خواهیم به دنیا بگوییم که ایران کشوری صلح‌طلب است و به دنبال جنگ و دشمنی نیست.

دبیر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی تصریح کرد: این جشنواره با حضور شاعرانی از کشورهای لبنان، عمان، تونس، عراق، اردن، بحرین و ایران در منطقه آزاد اروند به مدت چهار روز برگزار شد.

هشتمین جشنواره شعر سپید عربی در منطقه آزاد اروند از 25 تا 28 دی 97 برگزار شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار