اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان پیامدهای بسیار بزرگ و میمونی برای مجموعه استان داشته است، گفت: در راستای تحریم‌های ظالمانه، نهادها و دستگاه‌هایی که با مدیریت جهادی در حال کار کردن هستند، بهتر می‌توانند مسوولیتی را که به عهده دارند، اجرایی کنند و جهاد دانشگاهی خوزستان یکی از این مجموعه‌ها است که در دوره تحریم‌ها می‌تواند بسیار اثربخش باشد.
علی‌حسین حسین‌زاده امروز (13 بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از مراکز مختلف جهاد دانشگاهی خوزستان، در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار کرد: به دلیل رویکردی که مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان در سال‌های اخیر به دنبال آن بوده و فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته است، امروز از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کردیم.

وی افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی در طول این سال‌ها کارهای بسیار بزرگی انجام داده و ارتباط بسیار خوبی با دستگاه‌ها و به خصوص صنایع زیربنایی استان مانند نفت، پتروشیمی و گاز داشته است و در این مسیر نیز کارهای بسیار خوبی را آغاز کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان پیامدهای بسیار بزرگ و میمونی برای مجموعه استان داشته است، تصریح کرد: در راستای تحریم‌های ظالمانه، نهادها و دستگاه‌هایی که با مدیریت جهادی در حال کار کردن هستند، بهتر می‌توانند مسوولیتی را که به عهده دارند، اجرایی کنند و مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان یکی از این مجموعه‌ها است که در این دوره از تحریم‌ها می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

حسین‌زاده عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه فرهنگی نیز اقدامات بسیار قابل توجهی در طول سال‌های گذشته انجام داده است. در این زمینه فعالیت خبرگزاری ایسنا خوزستان به عنوان یکی از بهترین خبرگزاری‌های فعال استان، قابل تقدیر است. ما روزانه اخبار را رصد می‌کنیم و شاهد آن هستیم که اخبار منتشرشده از این خبرگزاری مبتنی بر واقعیت‌ها است و به شکلی مشکلات مردم را به خوبی منعکس می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد استان در بحث تولید علم در 40 سال پس از انقلاب، ادامه داد: در حوزه علمی و دانش به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری و پشتیبانی ایشان از علم، خوشبختانه در کشور شاهد دستیابی به رتبه‌های بالای علمی هستیم. به تبع این موضوع استان‌ها نیز از این موضوعات پیروی کرده‌اند و توانسته‌اند عملکرد قابل توجهی را در بحث تولیدات علمی در طول 40 سال پس از انقلاب داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: ساخت مته‌های حفاری در مجموعه جهاد دانشگاهی یکی از این اقدامات است که جای تشکر دارد، زیرا تولید چنین مته‌هایی که دارای دانشی تخصصی هستند در چنین شرایطی بسیار دشوار است اما با تلاشی که در مجموعه جهاد انجام گرفت، شاهد طراحی و تولید چنین مته‌هایی در استان خوزستان بودیم.

حسین‌زاده با اشاره به بحث عبور از تحریم‌ها اظهار کرد: با اراده‌ای که در کشور و استان خوزستان وجود دارد، تحریم‌های ظالمانه دشمن را پشت سر خواهیم گذاشت. در این زمینه آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد، مساله شناسایی و فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد است.

وی ادامه داد: در این زمینه دو مرز شلمچه و چذابه یکی از اساسی‌ترین ظرفیت‌هایی هستند که باید برای صادرات به کشور عراق مورد توجه قرار بگیرند. این دو مرز گذرگاه‌های بسیار خوبی هستند تا به استان و کشور در بحث صادرات کمک کنند و از این راه بتوانیم ارز مورد نیاز را به کشور وارد کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار