اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز گفت: مردم جامعه نیازمند روحیه مثبت هستند و این روحیه را می توان در قالب برنامه های ورزشی به افراد جامعه تزریق کرد.

لطیف حیایی اهوازی پیش از ظهر امروز در شورای ورزش شهر اهواز عنوان کرد: توسعه همه جانبه اهداف نظام تنها در صحبت محقق نمی شود، برای رسیدن به این منظور باید اعتقادات و همیت خاصی وجود داشته باشد. در همین راستا عدم حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در شورای سلامت شهرستان اهواز به استانداری خوزستان گزارش خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور توسعه انسان است، افزود: در همین راستا برنامه و ویژگی هایی باید وجود داشته باشد که جامعه را به توسعه نظام برساند. ظاهرا توسعه بخش ورزش جامعه و ساماندهی امور جوانان برای برخی ارگان ها از اهمییت خاصی برخورد دار نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز تصریح کرد: تلاش و همت مسئولان برای گسترش  فضاهای ورزشی در سطح شهرستان یک عمل صالح است، زیرا تربیت یک فرد سالم در جامعه اثرات مثبتی بر کل جامعه برجای می گذارد.

وی اظهار کرد: مدیران تلاش کنند فعالیت خود را در ایام دهه فجر افزایش دهند و برنامه های متنوع و عمومی نیز برای مشارکت مردم تدارک ببینند.

حیایی اهواز اظهار کرد: در این زمان وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی در دنیا شده ایم، مردم جامعه نیازمند روحیه مثبت هستند و این روحیه را می توان در قالب برنامه های ورزشی به افراد جامعه تزریق کرد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار