شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
در جلسه‌اي كه با آقاي موسوي داشتم، ديدگاه‌هايي را مطرح كردند كه فهميدم نسبت به انجام كارها آمادگي كامل دارند.
شوشان: رييس شوراي شهر اهواز عملكرد سيدخلف موسوي، شهردار آينده اهواز را بهتر از كتانباف پيش‌بيني كرد. رامي علاسوند در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: در مدت دو هفته‌اي كه از آغاز به كار سرپرست شهرداري اهواز گذشته؛ وضعيت شهرداري، مطلوب بوده و كارها به روال گذشته پيگيري شده است.

وي ادامه داد: از هفته جاري، كار عمده شوراي شهر آغاز خواهد شد و برنامه بر اين است كه در جلسات اين هفته شورا، وظايف كميسيون‌هاي ناظر بر كارهاي شهرداري تعيين شود.

رييس شوراي شهر اهواز از آغاز به كار شهردار جديد اهواز از نيمه دوم مهرماه خبر داد و درباره موضع‌گيري اعضاي مخالف شورا با انتخاب موسوي تصريح كرد: سيدخلف موسوي با دوسوم آرا براي تصدي سمت شهردار اهواز انتخاب شد و از 7 نفري كه راي موافق نداده بودند نيز تعدادي پس از صحبت و برگزاري نشست با وي، به اين انتخاب رضايت دادند، به طوري كه مي‌توانم بگويم اگر اكنون دوباره راي‌گيري انجام شود، موسوي بيش از 18 راي موافق در شوراي شهر خواهد داشت.

وي با اشاره به سوابق فرمانداري شهردار جديد اهواز، عملكرد او را بهتر از كتانباف، شهردار پيشين اهواز پيش‌بيني كرد و گفت: آقاي كتانباف در دوره تصدي خود كارهاي خوبي انجام دادند اما موسوي با توجه به سابقه 3 فرمانداري كه در كارنامه خود دارد نسبت به وظايف شوراي شهر و شهرداري آگاهي كامل دارد.

علاسوند افزود: در جلسه‌اي كه با آقاي موسوي داشتم، ديدگاه‌هايي را مطرح كردند كه فهميدم نسبت به انجام كارها آمادگي كامل دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار