اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
بهره مندی 17 روستا و 2121 خانوار از آب شرب سالم؛
همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه بزرگ آبرسانی به روستاهای بخش عقیلی (مجتمع آبرسانی شهدای عقیلی) به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، رفع مشکلات آبرسانی و پایداری شبکه توزیع آب روستاهای عقیلی یکی از مصوبات سفر مدیرکل سابق آبفای خوزستان در سال ۹۶ بود که به دعوت گیلانی نماینده شوشتر و گتوند انجام شد.


برای اجرای این طرح 28 کیلومتر خط انتقال و 37 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر سماله اجرا شده است و با بهره برداری از آن، 17 روستای بخش عقیلی و شهر سماله و حدود 11 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

احداث و نصب 13 مخزن هوایی صد متر مکعبی فلزی، حفر 3 حلقه چاه عمیق، تجهیز و راه اندازی 2 حلقه چاه، خرید 650 متر شبکه برق فشار متوسط، خرید نصب یک ترانس برای تاسیسات و نصب تابلوهای برق بخشی از اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

همچنین احداث ساختمان های موتورخانه، نگهبانی، اتاق های کلریناتور، جاده دسترسی و بهسازی تاسیسات از دیگر اقدامات انجام شده می باشد. با اقدامات انجام شده تمامی تجهیزات و تاسیسات فرسوده آبرسانی بخش عقیلی نوسازی شده اند.


سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از کریمی مدیرکل سابق آبفا روستایی برای همراهی در اجرای این پروژه، انتصاب حرباوی به عنوان مدیرکل جدید آبفا روستایی گتوند را تبریک گفت.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر نماینده شوشتر و گتوند و مدیرکل آبفا روستایی خوزستان، امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره آبفار و دیگر مسئولین شهرستان گتوند نیز حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار