اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
دبیر هیات خوزستان پس از پایان مسابقات کشوری در اهواز:
دبیر هیات خوزستان با بیان این‌که مرحله چهارم تور تنیس‌روی‌میز ایران از سطح کیفی بالایی در اهواز برخوردار بود، گفت: انتظار چنین کیفیتی را نداشتیم و آینده بسیار خوبی در انتظار تنیس روی میز کشور است.
عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، با اعلام نفرات برتر چهارمین مرحله تور تنیس‌روی‌میز ایران در اهواز، اظهار کرد: این مسابقات از روز پنجشنبه تا یکشنبه در اهواز برگزار شد که در رده سنی نوجوانان، نوید شمس از البرز به قهرمانی رسید، ارشیا عنایت‌زاده از خوزستان نایب‌قهرمان شد و سیدمعین منتظری از قم و محسن رضاقلی‌زاده از آذربایجان‌غربی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

وی با اشاره به نفرات برتر رده‌سنی جوانان نیز گفت: علی‌اکبر شعاری و سیدمحمد موسوی‌طاهر هر دو از مازندران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و میلاد عابدینیان از اصفهان و محمدامیر صمدی از اصفهان در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با بیان این‌که مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار شد، عنوان کرد: انتظار چنین کیفیتی را نداشتیم و به نظرم آینده بسیار خوبی در انتظار تنیس روی میز کشور است.

وی همچنین درباره موفقیت تنیسور خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: حق عنایت‌زاده کسب مقام قهرمانی بود و به نظرم او فوق‌العاده است. خوزستان در حال کار در رشته تنیس‌روی‌میز است و طی دو سه سال آینده یکی از قطب‌های اصلی کشور خواهیم شد. 

بخشنده افزود:‌ در حال حاضر در بخش دختران و پسران نفراتی را داریم که به نظر من اعجوبه هستند و می‌توانند افتخاراتن خوبی را برای استان کسب کنند. حتی زمانی که مربیان استعدادیابی کشور این نفرات را دیدند اعلام کردند که آن‌ها به تیم‌ملی نیز دعوت خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار