اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
سرمربی فولاد خوزستان:
سرمربی فولاد خوزستان گفت: ممکن است که برخی اوقات نتایج خوبی نمی‌گیریم ولی مسیر درستی طی می‌کنیم و به هدفی که برای فولاد و خوزستان داریم، می‌رسیم.

افشین قطبی، بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: واقعاً ورزشگاه فولاد یک کار ۱۰ ساله بزرگ بوده و از صمیم قلب از تمام کسانی که از این کار پشتیبانی کردند تشکر می‌کنم. این یک هدیه از طرف فولاد به تمام مردم خوزستان است. این استادیوم یک نور امید برای جوانان خوزستان و ایران است. من سعی می‌کنم کلمات مناسبی استفاده کنم تا احساساتی که در کودکی داشتم را به درستی بیان کنم. در کودکی ما یک زمین خوب نداشتیم و در زمین خاکی، با توپ‌های پلاستیکی و برخورد با اتومبیل‌ها را داشتیم. وقتی می‌بینم که چنین ورزشگاهی در ایران افتتاح می‌شود که من هم در آن نقشی دارم، خوشحال هستم.

او افزود: از تمام مهندسان و کارگرانی که در این مجموعه تلاش کردند، تشکر می‌کنم. این یک عیدی از طرف آن‌ها به مردم خوزستان است. من شک ندارم که فردا یک بازی تاریخی برای ایران خواهد بود. به این خاطر که یک استادیوم که زمینه‌ساز پرورش فوتبال است افتتاح می‌شود. هیچ‌کس این بازی را فراموش نخواهند کرد و از تمام مردمی که به این استادیوم می‌آیند، می‌خواهم مهمان‌نواز باشند. نکته دیگر که برای من مهم است این است که تیمی خوب ساختیم. ممکن است که برخی اوقات نتایج خوبی نمی‌گیریم ولی مسیر درستی طی می‌کنیم و به هدفی که برای فولاد و خوزستان داریم، می‌رسیم. قطعاً یکی از بهترین تیم‌های آسیا در فولاد ساخته خواهد کرد. از هواداران می‌خواهم که صبر داشته باشند چون هر تیمی که ساخته می‌شود، فراز و نشیب خواهد داشت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار