اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
به گزارش شوشان؛ پیام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرح ذیل است:

یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

اکنون که زمزمه بهار و آغاز رویش در طبیعت با ایام پر فضیلت ماه مبارک رجب مصادف شده است، به استقبال سال نو می رویم. شکوفه امید در دل فولاد مردان اکسین جوانه زده و همه چیز دست به دست هم داده تا شاهد درخشش نگین فولاد کشور بر تارک تفتیده خاک مقدس خوزستان باشیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان همزمان با آغاز بهار، پویشی نو از امید و اعتلا در مسیر خود آغاز نموده و در سال ۹۸ قله‌های رفیع مشتری‌مداری و بهبود مستمر را هدف قرار داده است. رجاء واثق دارم با همراستایی و هم افزایی سهامداران این شرکت با فولاد سازان برتر کشور و با بکارگیری قابلیت‌های موجود به ویژه سرمایه انسانی کارآمد و بنیان‌های نیرومند علمی، فنی و تجربی موجود قادریم که نه تنها نیازهای بازارهای داخلی در زمینه ورق های آلیاژی تامین گردد، بلکه کشورهای حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) و اروپا نیز مقصد تولیدات خاص و با ارزش افزوده بالای شرکت فولاد اکسین خوزستان باشد.

به حول و قوه الهی طی روزهای اخیر با حمایت های سهامداران، هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت موفق به اقدامات موثری از جمله؛ بازگشایی حساب های بانکی شرکت، تزریق نقدینگی حل و فصل اختلافات حقوقی، پایش مشتریان و هموارسازی تحقق تعهدات، ساماندهی امور لجستیک خط تولید و تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت شده ایم. همچنین در برنامه ریزی تدوین شده برای سال ۹۸، برای تحقق اهداف ارزشمندی همچون توسعه سبد محصولات، تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، اتصال به زنجیره نفت، صادرات، رضایت مشتریان و دستیابی به بیشترین سودآوری، افق روشنی ترسیم گردیده است.

در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و آغاز سال ۹۸ ضمن تقدیر از مجاهدت های صورت گرفته، از زحمات ارزشمند شما همکاران عزیز قدردانی نموده و پیشاپیش سال نو را به سهامداران، کارکنان، مشتریان و سایر ذینفعان شرکت فولاد اکسین خوزستان تبریک می گویم و از خداوند متعال و در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا سالی سرشار از بهروزی، موفقیت و ایامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معظم آنان مسئلت می نمایم.

امیدوارم سال جدید، با انسجام بیشتر، همدلی، همفکری و هم افزایی، سالی پر برکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای شما تلاشگران صنعت فولاد باشد.


با احترام
امین ابراهیمی
مدیر عامل و عضو هیات مدیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار