اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
یوسف زمانی اصل از احداث ۳و نیم کیلومتر سیل بند و تامین و بارگیری ۸۵۰ سرویس کوپال در شهر شوش و سطح شهرستان خبر داد و افزود: شهرداری شوش با حدود ۱۵ خودرو شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر و کمپرسی، ۲۰ لوله بتنی و ۵۰ عدد نیوجرسی در سطح شهرستان اقدام به استحکام سیل بندها کرده است.
‌تقدیر ستاد بحران از شهرداری شوش؛ سنگ تمام خدمات رسانی در بحران سیل 

به گزارش شوشان به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش یوسف زمانی اصل شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین(ع) و میلاد سپهسالار کربلا ابوالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و جانباز  را به پاسداران و جانبازان  تبریک گفت.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شرایط بحران سیل اظهار کرد: بمنظور کاهش خسارات ناشی از سیل، شهرداری شوش در راستای اهداف ستاد بحران در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی با تمام توان خدمات رسانی کرده است.

شهردار شوش افزود: با بحرانی شدن حوزه آبریز کرخه کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری شوش بصورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار گرفت. 

وی پیشگیری از ورود سیلاب به حریم و محدوده شهری را اولویت برنامه ریزی شهرداری به عنوان دبیر ستاد بحران در شوش برشمرد و گفت: با بکار گیری کارشناسان و اساتید مجرب، رصد سیستم های ماهواره ای و تصویر برداری مستمر هوایی ضمن بررسی کارشناسی تراز آب دریا، رودخانه کرخه و سطح شهرستان مناطق در معرض سیلاب با میزان دبی مختلف شناسایی و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت.

یوسف زمانی اصل از احداث ۳و نیم کیلومتر سیل بند و تامین و بارگیری ۸۵۰ سرویس کوپال در شهر شوش و سطح شهرستان خبر داد و افزود: شهرداری  شوش با حدود ۱۵ خودرو شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر و کمپرسی، ۲۰ لوله بتنی و ۵۰ عدد نیوجرسی در سطح شهرستان اقدام به استحکام سیل بندها کرده است.

وی در ادامه گفت: امداد رسانی به سیل زدگان با تامین ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی، تامین تانکر آب شرب و شستشو، توزیع ۶ هزار پرس غذا، راه اندازی موکب خدمات رسانی و استقرار شبانه روزی خودروهای آتش نشانی به صورت مستمر انجام شده است.

شهردار شوش از حمایت شورای اسلامی شهر شوش، همکاری و هم افزایی نیروهای خدوم سپاه ناحیه شوش و نیروهای تیپ حضرت مهدی(ع) در تامین برخی ماشین آلات و امداد رسانی به سیلزدگان تقدیر وتشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار