اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
شوشان : بخشدار مرکزی اهواز گفت: بخشدار مرکزی اهواز با اشاره به لزوم انتقال سیل زدگان از اردوگاه های اسکان اضطراری، گفت: اسکان 150 خانوار از اهالی روستاهای سیل زده منطقه بامدژ در مدارس شهر الهایی در دست برنامه ریزی است. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز علی بلم چی روز شنبه اظهار داشت: مدت اسکان اضطراری 72 ساعت است و بعد از آن سیل زدگان باید به اردوگاه های اسکان موقت منتقل شوند، از سوی دیگر گرم شدن هوا انتقال مردم از چادرها را ضروری کرده است.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شده است که اهالی روستاهای سیل زده منطقه بامدژ از چادرهایی که هم اکنون در آن ساکن هستند به مکان مسقف جا به جا شوند.

بلم چی اضافه کرد: در حال حاضر چهار مدرسه و یک حوزه بسیج در شهر الهایی محل های اسکان هستند و تعدادی چادر نیز در حیاط مدارس نصب شده است که برای انتقال ساکنان چادرها قرار است چهار تا پنج مدرسه دیگر در شهر الهایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود سیلاب در روستاهای بامدژ از هفته آینده شروع به فروکش کند، اما به دلیل عدم پایداری شرایط و احتمال افزایش دوباره جریان رودخانه دز، مردم فعلا نمی توانند به خانه های خود بازگردند و به همین دلیل به اردوگاه های موقت می روند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار