اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
به دعوت گیلانی نماینده وزیر نفت به شعیبیه شوشتر آمد؛
نماینده وزیر نفت جهت سرعت بخشی در رسیدگی به روستاهای سیل زده و بهسازی مجدد آن ها تصمیماتی را با هماهنگی مسئولان محلی اتخاذ و برای اجرا برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.
پس از جلسه چند روز اخیر وزیر نفت با جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس از جمله نماینده مردم شوشتر و گتوند، نماینده مقام عالی این وزارتخانه امروز پنجشنبه برای بررسی برخی مسائل به شوشتر سفر کرد.

نماینده وزیر نفت جهت سرعت بخشی در رسیدگی به روستاهای سیل زده و بهسازی مجدد آن ها تصمیماتی را با هماهنگی مسئولان محلی اتخاذ و برای اجرا برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

از جمله مقرر شد؛ قیر مورد نیاز این روستاها تامین گردد، 6 دستگاه لجن کش برای تخلیه سبتیک های خانگی و آب های آلوده سطحی در بین منازل به مدت 10 روز تامین و عملیات انجام شود، لوله های استاندارد جهت انتقال آب های سیلاب از زیر جاده ها و کانال ها تامین گردد و سم پاشی روستاهای سیل گرفته جهت رفع آلودگی ها و پیشگیری از شیوع بیماری های احتمالی انسانی و دامی انجام شود.

در این سفر دکتر زبیدی با همراهی گیلانی نماینده مردم در مجلس و پنبه دانه پور فرماندار شوشتر و فرماندهان بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و برخی دیگر از مسئولان شهری، از نقاط لازم در شعیبیه بازدید و و کمبودهای روستاهای سیل زده را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است در این بازدید گیلانی نماینده مجلس از حضور و بازدیدهای دکتر زبیدی و تیم همراه اش تقدیر و تشکر کرد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار