شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه شهيد چمران اهواز از آغاز رويداد استارتاپي كارآفريني اجتماعي از فردا (11 اردیبهشت‌ماه)، خبر داد.
عبدالرحيم هوشمند با اعلام اين خبر گفت: رویداد منطقه‌ای استارتاپي کارآفرینی اجتماعی از فردا، 11 ارديبهشت آغاز و تا 13 اردیبهشت ادامه مي‌يابد.

وي افزود: شاهد استقبال خوب دانشجويان و دانشگاهيان از رويداد هستيم و ثبت نام از طريق وب‌سايت رويداد به آدرس http://sostartup.ir در حال انجام است. با توجه به اينكه ثبت نام امروز به پايان مي‌رسد، علاقمندان به حضور در رويداد هرچه سريع‌تر و تا پيش از عصر امروز نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند.

هوشمند با اشاره به حضور دانشگاهيان استان‌هاي خوزستان، ایلام، فارس، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، کرمان و هرمزگان در اين رويداد، تصريح كرد: صبح چهارشنبه 11 ارديبهشت از ساعت 9 صبح پيش‌رويداد در محل معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه شهيد چمران اهواز آغاز مي‌شود. پس از آن در ساعت 15 و در محل دانشكده كشاورزي، پذيرش از ثبت‌نام شده‌ها آغاز مي‌شود و ساعت 16 نيز شاهد آغاز مراسم افتتاحيه خواهيم بود.

رييس شوراي سياست‌گذاري رويداد منطقه‌اي استارتاپي كارآفريني اجتماعي ادامه داد: در روز پنجشنبه تيم‌هاي تشكيل شده در محل نگارخانه معاونت فرهنگي دانشگاه، فرآيند كار بر روي ايده خود را خواهند داشت و در روز جمعه صبح نيز اين روند ادامه مي‌يابد. عصر جمعه، 13 ارديبهشت‌ماه و از ساعت 16، آيين اختتاميه رويداد و داوري ايده‌ها آغاز مي‌شود و در نهايت نيز با معرفي تيم‌هاي برتر، رويداد به كار خود پايان مي‌دهد.

هوشمند گفت: چهار گروه شامل صاحبان ایده، متخصصان حوزه گرافیک، اصحاب رسانه و خبرنگاران و متخصصان IT می‌توانند در رویداد ثبت نام و تجربه کار گروهی و شبکه سازی را کسب کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار